מתי צריך מגשר להליך גירושין?

בישראל, הליך גירושין הוא הליך משפטי שיכול לכלול הליכים משפטיים רבים ושונים. תהליך זה עשוי להיות ארוך ויקר, ולכן חשוב להזמין עורך דין בשלב מוקדם של התהליך. עם זאת, ישנם מקרים בהם יש צורך במגשר גירושין על על מנת להגיע להסדר ידידותי.

גישור הוא דרך עבור אנשים שעוברים גירושין או פרידה ליישב את המחלוקות ביניהם מבלי לעבור את המערכת המשפטית היקרה והגוזלת זמן. מגשרים מסייעים בתקשורת בין בני זוג וילדים להורים מתגרשים וכן בהסדרי חלוקת רכוש ומשמורת.

הופכים את הגירושין לפשוטים יותר

גישור הוא תהליך שבו שני צדדים או יותר בסכסוך מסכימים לעבוד עם צד שלישי כדי לפתור את המחלוקת. הגישור מאפשר לצדדים להגיע להסכמה מבלי לעבור את התהליך היקר, הגוזל זמן והסחף רגשית של ביצוע ליטיגציה.

תפקיד המגשר אינו קל. הם נדרשים להיות חסרי פניות וחסרי פניות, אך גם בעלי מומחיות בנושא הנדון. הם צריכים להיות מסוגלים להקשיב היטב ולחקור את שני הצדדים לגבי הצרכים והאינטרסים שלהם. כדי שיעשו זאת ביעילות, צריך שיהיה להם ידע כיצד אנשים מקבלים החלטות, וזו הסיבה שגישור לא יכול לעבוד אלא אם כן יש אמון בין המגשר לבין שני הצדדים המעורבים בהליך הגישור.

לא חייב לסיים את הגירושין בריב

גישור הוא תהליך המסייע ליישב מחלוקות ואי הסכמות באופן לא יריב וללא פניות. זה לא מערב שום צד שלישי או שופט. הגישור משמש להליכי גירושין מכיוון שהוא עוזר לצדדים לתקשר טוב יותר, להבין יותר את הצרכים והאינטרסים של זה ולהגיע להסדר שיש בו תועלת הדדית.

השימוש הנפוץ ביותר בגישור בהליכי גירושין הוא לסייע לצדדים לעבור את התהליך הקשה של משא ומתן כיצד יחלקו את רכושם, חובותיהם וילדיהם במהלך הליך הגירושין. המגשר גם עוזר בתקשורת בין בני זוג מתגרשים שעוברים תקופה מאתגרת רגשית זו.

לתיאום פגישת ייעוץ>>>

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מתחיל ייעוץ ארגוני לעסק?
ייעוץ ארגוני לעסק מתחיל בהערכה יסודית של מצב העסק הנוכחי. לאחר מכן, היועץ יספק אסטרטגיות לשיפור...
קרא עוד »
אפר 17, 2023
איך כותבים צוואה?
אם אתם רוצים לדאוג לקרוב משפחה מבוגר או חולה חס וחלילה או שאתם בעצמכם רוצים להתכונן לבאות ולדאוג...
קרא עוד »
נוב 12, 2020
איך לבחור שמיכת פוך איכותית?
בחירת שמיכת פוך איכותית חיונית לשנת לילה נוחה ונינוחה. להלן גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת...
קרא עוד »
אוק 01, 2023