בלי מספרים מורכבים – מספר מקוצר לעסק

בלי מספרים מורכבים - מספר מקוצר לעסק

מהלך עסקי נבון הוא הצטרפות לשירות כוכבית פלוס אשר משדרג את העסק באופן ניכר על כל מהלכיו העסקיים.

מספר מקוצר לעסק

מספר מקוצר לעסק הוא חלון הראווה של העסק כיוון שהוא מעיד על אופיו ועל צורת ההתנהלות שלו. מנהלי עסקים אשר מודעים לחשיבותה של דרך יעילה ומקוצרת לטובת הלקוחות, בוחרים להצטרף לשירות כוכבית פלוס אשר יוצר קיצורי דרך לתפעול העסק ולקידומם של מהלכים שיווקיים ומכירתיים לאורך כל השנה.

מספרים קצרים וקליטים כמו אלו של כוכבית פלוס אפשר לזכור בקלות ולחייג אותם מהזיכרון. זאת לעומת מספרי 1700 או 1800 אשר מכילים סביב עשר ספרות, אף אחד לא יזכור אותם בעל פה. הלקוח הפוטנציאלי צריך להקליד את המספר ולוודא שלא טעה ברישום או בסדר של הספרות ורק לאחר מכן לחייג. זה הליך מסורבל, לא נוח ולא מוביל לקידומו של בית העסק.

מיתוג של העסק

כל עסק מעוניין לפרוץ קדימה ולהיות הראשון בתחומו, לגבור על המתחרים ולהיות בעל מוניטין אשר עולה עם השנים לאור ההתנהלות האיכותית שלו. בעובדה שיש לו כוכבית פלוס הוא יוצר בידול עצום מול המתחרים, כיוון שלקהל הלקוחות הרבה יותר פשוט להגיע אליו.

התדמית של עסק מסוג זה הופכת להרבה יותר גבוהה, מקצועית ויוקרתית. ללקוח ברור שברגע שהוא יחייג למקום זה, יענה לו גורם מקצועי בעל ידע רב אשר יענה על כל השאלות שלו, יעביר לו את מלוא ההסברים והמידע וכך הלקוח יבין את כל התמונה ויוכל לקבל החלטה.

גם אם יהיו לו שאלות נוספות במשך הוא כבר זוכר את מספר כוכבית פלוס של העסק הזה בעל פה והוא תמיד יחייג שוב באופן ישיר ואוטומטי, כי אין לו כל צורך לחפש את מספר הטלפון הזה.

השירות המהיר והנוח נותן את אותותיו ואין ספק שהשיטה הזו מובילה להרבה יותר לקוחות לכל עסק קיים וגרף המכירות עולה בצורה חדה בזכות החשיבה היצירתית הזו, אשר מעלה את כמות המכירות וגוררת בהמשך הדרך את העלייה גם ברווחיות.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם דלקת מפרקים יכולה להיחשב כתאונת עבודה?
דלקת מפרקים והתעסקות בשאלת האם ניתן להגדיר אותה כתאונת עבודה היא נגיעה חשובה בעולם הביטחון והרווחה...
קרא עוד »
ספט 14, 2023
עיצוב עסקים- למה זה חובה ולא מותרות
עיצוב עסקים- למה זה חובה ולא מותרות אם חשבתם שתחום עיצוב פנים רלוונטי רק עבור בתים פרטיים, כדאי...
קרא עוד »
אוג 23, 2021
דברים שאתה חייב לדעת על רוכבי אופנוע
בתחום התחבורה העצום, רוכבי אופנועים בולטים כזן ייחודי, המאמצים אורח חיים המשלב התרגשות, חופש ואחווה....
קרא עוד »
ספט 07, 2023