השקעות וחסכונות – המדריך למשקיע המתחיל

השקעות וחסכונות

בישראל ישנן שתי דרכים מעולות לייצור רווחים והכנסה פסיבית, בעוד שהדרכים ליהנות מרווחים גדולים היא באמצעות השקעה בנדל"ן או בתיקי השקעות.

כיום, בשל העובדים שפיקדונות וחסכונות בבנק לא מייצרים רווחים כמו בעבר, רבים בוחרים בהשקעות בניירות ערך, בקרנות פנסיה ונאמנות, כמו גם מסחר בבורסה – מה שמוליד רווחים יפים יותר מאשר כאלה שנלווים לתכניות חסכון.

אם אתם רוצים להתחיל לבצע השקעה כספית נבונה: חשוב שתבחרו במומחים בתחום ייעוץ השקעות וזאת על מנת שתוכלו לקבל את הליווי הטוב ביותר תוך בחירת מסלולי השקעה מסוגים שונים. מידע נוסף בעניין זה תוכלו למצוא גם באתר תשואות.

אבל מה צריך לעשות לפני שמתחילים להשקיע? הנה כמה עצות טובות:

הכירו את מצב השוק – בתחילה יד להכיר את מצב שוק ההון, להכיר את הבורסה את סוגי המניות וניירות הערך, תוך הבנה כללים של שוק ההון והדרך הנבונה לבצע השקעות בתור משקיעים מתחילים. בכך תוכלו לדעת למה אתם נכנסים ולנהל השקעות בצורה מושכלת יותר.

בחינת התשואות – חשוב להכיר את נושא התשואות שניתן לקבל על השקעות, להכיר את סכומי הכסף הדרושים להשקעה ראשונית, כמו גם לבחור את סכום התקציב שיש לכם לביצוע הפעולה. משקיעים נבונים מבצעים השקעות בכמה וכמה אפיקים על מנת "לא לשים את כל הביצים בסל אחד" ובכל להקטין סיכונים.

השוואת מחירים – כיום השקעות ומסחר בשוק ההון נוח יותר לבצע דרך חברות השקעות וסוכנים מנוסים. בשל כך יש לבחור את החברה הטובה ביותר לייעוץ השקעות, תוך ביצוע השוואת מחירים בין הריביות שגובה כל חברה על רווחים.

קבלת מימון- ישנם אנשים שרוצים לבצע השקעות בתחומים שונים אך אין להם עדיין את ההון ההתחלתי הדרוש לביצוע הפעולה. בשח כך חשוב לבחור מימון אלטרנטיבי לביצוע עסקאות מסוגים שונים תוך בחירת חברה פיננסית טובה שיוכל לממן עבורכם את סכום ההשקעה.

מסחר און ליין- מי שירצה לסחור בבורסה, חשוב שיבצע מסחר און ליין דרך סימולציות שנועדו להקנות תמורה ברורה על מסחר בזמן אמת בשוק ההון. בכך תוכלו להבין האם עיסוק בשוק ההון הוא משהו שמתאים לכם, או לא.

לסיכום, כסף אינו צומח על העצים, אבל הוא בהחלט יכול להכפיל את עצמו במידה ומבצעים השקעות בצורה נכונה. בשל כך יש לבחור את חברות ייעוץ ההשקעות הטובות ביותר ללווי, הכרת שוק ההון וביצוע השקעה נבונה יותר.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטוח מנהלים – אבנר אייזלר
אבנר הייזלר טוען כי אחד הביטוחים הכי חשובים שקיימים הינו ביטוח מנהלים. ביטוח מנהלים הוא אחד...
קרא עוד »
ספט 01, 2019
הפלגות נופש – לפחות פעם אחת בחיים
ישנן חווית שיכולים לספר לכם עליהן, אך ישנן חוויות שאין לכם ברירה, אלא לחוות אותן בעצמכם. משפחות רבות,...
קרא עוד »
אוג 23, 2018
יזמים? היכונו לשאלותיהם של המשקיעים
בתור יזמים צעירים ואנרגטיים יש לכם רעיון מטורף לדרך שבה אתם הולכים להפוך את העולם למקום טוב יותר. זה...
קרא עוד »
פבר 28, 2019