מהו ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים?

מהנדסים הם אנשי המקצוע המבוקשים ביותר בארץ ובעולם משום שהם אחראיים על תכנון בנייה ופיתוח של מגוון מבנים. מהנדסים אמונים על תכנון ובניית מרחבים וחללים בכל מקום אפשרי. בניינים גבוהים, מבני מגורים, גורדי שחקים, חללי עבודה, ושאר מרחבים כולם חייבים מהנדסים מומחים שיתכננו ויוציאו לפועל כל תכנית הנדסית רצויה.

האחריות והביטוח

חשוב לדעת שעל מהנדסים רובצת אחריות כבדה גם מבחינת התאמת המבנה לצרכים של הסביבה ושל המרחב וגם מבחינת בטיחות המבנה. בין היתר חשוב שלמהנדס תהיה מקסימום אחריות מקצועיות ופוליסות ביטוח שתכסה אותו מכל הכיוונים. כך אפשר להנות מביטוח למזמין העבודה ולצד שלישי רלוונטי.

למי מתאים ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים?

כידוע, יש לא מעט דוגמאות לבעיות או תאונות שהתרחשו במבנים שתכננו מהנדסים . ובמקרים של קריסת רצפה, קריסה של גג או גשר –  כזה כל עולמו של איש המקצוע יכול לחרוב עליו. כך למשל בהתמוטטות של בניין או נזק שנגרם לסביבה – הן לאחר הבניה והן בזמן הבנייה.

כדי להיות בראש שקט חשוב שכל מי שנמצא בענף הבנייה וההנדסה יתאים לעצמו ביטוח על ידי סוכנות ביטוח מומחית שיש בה אנשי מקצוע שיכולים להתאים פוליסה מתאימה למהנדסים.

באמצעות פוליסה נכונה תוכלו למנוע תביעות רשלנות שיתבעו סכומי עתק ופיצויים כמו גם לפצות עובדים במקרה של תאונות עבודה. התאמה של ביטוח אחריות מקצועית תגן על המהנדס ותספק שקט נפשי בזמן התכנון והבנייה. לכן חשוב כבר עכשיו לפנות למומחים בתחום עבור התאמה נכונה של פוליסה מקיפה ורלוונטית.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך נדע שהגג אטום ומוכן לחורף?
חשוב לאטום את הגג על מנת למנוע כניסת מים לבית. איטום הגג נעשה באמצעות מסגרת מתכת ולאחר מכן כיסויו...
קרא עוד »
יול 24, 2022
הצגת מוצרי ספיגה הטובים ביותר למבוגרים היתרונות של מוצרי ספיגה איכותיים! אנחנו יודעים שהחיים...
קרא עוד »
דצמ 03, 2022
מה כולל תהליך ניקוי לאחר שריפה?
שריפות הינן הסיוט הגדול של בני האדם. האש שורפת ומכלה את כל הנקרה בדרכה ללא רחמים וללא התחשבות, היא...
קרא עוד »
אוג 04, 2021