רוצים להצטיין בניהול? דעו כי מנהלים מצטיינים לומדים כל הזמן

קורס מנהלים,

מה מאפיין את אותם המנהלים הכי מצטיינים שאתם מכירים מאז ומעולם? את בממציאים הגדולים? את המנהיגים הפוליטיים הכי מוכשרים? את מאמני הכדור רגל והשחקנים הכי מוצלחים? כולם אבל כולם השקיעו אלפי שעות של אימון למידה ורכישת מיומנויות חדשות. חוק- 10,000 השעות מאפיין כל אחד שמבקש להצטיין בתחומו. מתברר כי אחרי השקעה של למעלה מעשרות אלפי שעות אימון ותרגול כמעט כל אחד יכול לממש חלומות.

מנהל צעיר? היה ותתרגל או תלמד מיומנויות חדשות אף אחד לא יוכל לעצור את ההתקדמות שלך.

מסי התחיל זאת מגיל 6. לא הפסיק ולא מפסיק לרגע כי אחרת הוא מבין ששחקנים צעירים עשויים לדחוק אותו מהבמה עוד לפני שהוא אישית החליט כי לא נשארו לו יעדים לכבוש. היה ואתם עוסקים בניהול? במכירות? או בכל תחום המחייב מגע עם אנשים נוספים – חשוב כי תדעו שיש באפשרותכם לשפר ביצועים באמצעות השתתפות בקורס מנהלים, או בתוכנית העשרה והעצמה לפיתוח מיומנויות ולשיפור הביצועים.

אימון מנהלים אפקטיבי

לאורך למעלה מעשרים שנות ייעוץ וליווי חברות ומנהלים עדיין לא נחשפתי למצב בו ארגון או מנהל ידע את כל התשובות לכל השאלות. כל אחד מאיתנו בתחום התמקצעות שלו זקוק לריענון וללמידה. כולנו מנהלים צעירים בתחילת הדרך, מנהלים בדרגות הביניים ואפילו מנכ"לים עשויים ליהנות ולצרוך בשמחה קורסים והדרכות בתחומי הניהול והמנהיגות. כל אחד מאיתנו , נדרשים מדי פעם לאימון, מנטורינג וליד מכוונת בעבודה השוטפת.

לומדים.. ובסוף ממשיכים לעשות טעויות חדשות?

אנו פעמים נזקקים לתמיכה ולעדכון ארגז הכלים הניהולי, העסקי ושיפור מיומנויות תקשורת הנעת צוותים ומנהיגות. קורס מנהלים – אימון המנהלים אותו אנו מעניקים בפורמט "אחד על אחד" או לחילופין תוכניות ההדרכה למנהלים וקורסים מקצועיים לשיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות נחשבים למובילים בתחומם. היה ואתה ברמה האישית כמנהל צעיר מבקש להשתפר? היה ואתה כמנכ"ל או כבעל חברה או עסק מבקש להעצים את פורום המנהלים ולהתניע קורס מנהלים פנים ארגוני- אנחנו הכתובת. בטוח כי תפיקו תועלות רבות מעצם העבודה התהליכית בשיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות.

רשימה חלקית של נושאים לשיפור בקורס המנהלים שלנו

בפגישת ההיכרות אנו תמיד מבצעים מיפוי יכולות והיכרות מעמיקה עם המשתתפים. ומיד לאחר מכן אנו נשאלים מה יהיו התחומים המרכזיים של קורס המנהלים? התשובה שלנו שונה ממשתתף למשתתף. ככלל, אנו מתאימים את התכנים לרמת המשתתפים בתהליך ההדרכה, הליווי, האימון והעצמה. להלן רשימה חלקית של התחומים שבהם עשוי קורס המנהלים – אימון מנהלים, והמנטורינג  העסקי והאישי לכלול את הדברים המפורטים בהמשך.

מבצעים מיפוי מצב לסט היכולות הקיים ומציגים נושאים לשיפור

תחתית הטופסהשלב הראשון עוד לפני התנעת המפגש הראשון במסגרת קורס מנהלים הבא לבצע תוכנית הכשרה המתניעה תהליכים לשיפור ביצועים ניהוליים באמצעות איתור וטיפול בתחומים הזקוקים לשיפור ולשינוי. תחומים המעכבים היכולת לשפר ביצועים בתחומי הניהול על פי יעדים.  נלמד ונשפר ביצועים והתמודדויות עם מצבי משבר. נשפר את היכולת התקשורתית ובעיקר את התקשורת הבינאישית. נתמקד בעדכון חזון אישי – חזון עסקי וערכים היכולים להניע אנשים ללכת אחריכם. ובעיקר מלמד על חשיבות העצמה ופיתוח עובדים ומנהלים ככלי לצמיחה משותפת. צרו קשר לבדיקת ההתאמה שלכם לקורס מנהלים אפקטיבי גם בעבורכם?

המחברים:  עדן יצחק ומשה הכרמלי

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נוטריון לאנגלית – כבוד לשפה שכולם אוהבים
המון אזרחים מישראל שרובם סטודנטים, נמצאים בחיפוש אחר משרדי עורכי דין נוטריוניים כדי שיגישו בקשה...
קרא עוד »
מאי 27, 2021
עבודה בחול
חיילים אחרי צבא ואזרחים שרוצים לקחת את הקריירה שלהם קדימה, עוברים לעבוד בחו"ל ויש לכך סיבות רבות....
קרא עוד »
ינו 23, 2022
רבקה סגל – מה ניתן ללמוד ממנה?
לאורך חייה הצליחה רבקה סגל להשיג לא מעט דברים והיא עשתה זאת בצורה מאוד עקבית ותוך כדי שהיא תורמת המון...
קרא עוד »
ספט 27, 2021