השקעה בנדלן באזור מלחמה האם כדאי?

המלחמה שמתרחשת עכשיו באירופה גרמה להרבה אנשים עוגמת נפש קשה, לא רק בגלל המצב המורכב בו אזרחים נכנסו לקו האש וספגו פציעות ואבדות לא מעט בנפש, אלא גם בגלל נכסי הנדל"ן בחול שירדו לטמיון עם התחלת ההפגזות ברחבי אוקראינה.

לכן אם אתם מתלבטים האם זו תקופה טובה להתחיל להשקיע או לחשוב בכלל על השקעה בנדל"ן, בשורות הבאות נרחיב על כל הנושא הזה כדי להבין האם השקעות בנכסים שנמצאים באזורי מלחמה באים בחשבון.

השקעות נדל"ן – למה זה בכלל כדאי?

לפני שנדבר על הנושא של השקעה בנדלן באזור מלחמה, נעסוק על הכדאיות הכללית של תחום השקעות נדל"ן שהפכו להיות בין ההשקעות המומלצות והמניבות ביותר עבור אנשים פרטיים, יזמים וכל סוג משקיע אחר. הביקוש ההולך וגובר לנכסי נדל"ן עולה בהתמדה בכל שנה, וכך בהתאם גם מחירי הדירות מטפסות ועולות ומאפשרות לכל משקיע להרוויח תשואה גדולה יותר על הכסף ההתחלתי אותו השקיע בנכס שרכש שיהיה בבעלותו.

בארץ יש לא מעט פרויקטים והזדמנויות לרכישה של נכסים לצרכי השקעה, אך כיוון שמחירי הדיור בארץ גבוהים עד בלתי אפשריים למשקיעים שאין ברשותם הון עצמי של כמה מאות אלפי שקלים – יותר ויותר ישראלים מתחילים לחשוב על אפשרויות של השקעות נדל"ן בחו"ל, ובפרט רכישה והשקעה בנדלן ביוון.

השקעות נדל"ן באתונה – כל היתרונות להשקעה בשוק הנדל"ן ביוון

הכדאיות של השקעה בנדלן באמצעות רכישת נכסים לצורך השקעה ביוון כוללת לא מעט יתרונות, נוסף על הקרבה הגיאוגרפית של יוון לישראל. קודם כל מדובר כמובן על אזור המרוחק לחלוטין ממלחמות ומצב ביטחוני מורכב, כפי שאנו חווים באזורים הדרומיים בארץ או המצב שקורה כעט במדינה כמו אוקראינה, נוסף על האפשרות למציאת נכסים במיקומים מרכזיים ביוון שעולים כמו רכב!!

בכדי להצליח למצוא את הנכסים השווים ומניבים ביותר, מומלץ להסתייע במומחים בתחום השקעות נדל"ן ביוון.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייבוש רטיבות מתחת לריצוף – לבחור את האנשים הנכונים שיעשו את זה בשבילנו
כשאנחנו נדרשים לבצע עבודה מקצועית בתחום בבית, הרי שעומדות בפנינו כמה אופציות. אנחנו יכולים לנסות...
קרא עוד »
מרץ 02, 2020
שירותי מענה אנושי – הפתרון לשירות הלקוחות שלכם
לא רוצים להשאיר את הלקוחות שלכם מאוכזבים, וחשוב לכם לספק להם שירות לקוחות אנושי מסביב לשעון? שירות...
קרא עוד »
ינו 12, 2022
חוזה מקדים לעבודה על בית חכם
התקנה של מערכות הנוגעות לעולם של בית חכם זו התקנה שדורשת מידה רבה של יכולות וידע. מדובר על עבודה...
קרא עוד »
מרץ 29, 2022