הבטחה לעבודה בסוף הלימודים יש דבר כזה?

כאשר אנשים עם תואר שני ושלישי יושבים מובטלים, כנראה שלאף אחד אין ביטוח. סטודנטים רבים לאחר שנות לימודים ארוכות מגלים את הפרצוף האמיתי של השוק, אין מי שייקח אותם.

למרות שהם חלמו על עבודה מאתגרת, כיפית, מהנה שתביא להם סיפוק הדרך לשם לא תמיד קצרה.

אמנם נכון שהחברות יודעות לשים את הידיים על העילויים שיש בכל תחום, אולם רוב הסטודנטים גם אם הם טובים הם לא מגיעים לביצועים של מכונות העבודה שמצויים בכל אוניברסיטה בבודדים בלבד.

אז מה עושים? מכללות שמלמדות אבטחת מידע מציעים עבודה בסוף הלימודים עם התחייבות. איך זה עובד והאם זה באמת אפשרי? כל התשובות כאן למטה.

הבטחה לעבודה בסוף לימודים:

בגלל המצוקה שבמציאת עבודה לאחר הלימודים וכן בגלל התחרות הרבה בין מוסדות הלימוד על קהל הסטודנטים, ישנם מקומות שיציעו לכם ואף יבטיחו לכם עבודה בסוף הלימודים.

בא נבדוק את הדברים, האם זה אכן הגיוני? החברות שמעסיקות את החבר'ה הצעירים שסיימו את קורס סייבר למתחילים משיגות הסכם עם אותם מכללות. זה יכול להיות לשלם שכר פחות מהממוצע בשוק בתמורה למכסה של תלמידים שיתקבלו לעבודות.

אבל כמובן ששום חברה לא יכולה לאפשר לעצמה לקבל אנשים שאמנם הצליחו לעבור איך שהוא את מסלול הלימודים אבל לא מעבר לזה. כל חברה שואפת לעובדים מצוינים משום שהם, בסופו של יום, קובעים את התוצאות של החברה במידה רבה.

לכן, על פי רוב, המכללה תציב דרישות מינימליות להבטחה לקבל עבודה בסיום הקורס. לא כל מי שעבר את הקורס מסודר עם עבודה, ממש לא, נדרשים פרמטרים ספציפיים של הצלחה במבחנים כדי לקבל עבודה בתחום באופן וודאי.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שוק ההון איך זה בדיוק עובד? ביג שוט ילמדו אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת
סביר להניח שלא פעם שאלתם את עצמכם, איך בדיוק עובד שוק ההון, כיצד משקיעים בו, כיצד מרוויחים, לאן הולך...
קרא עוד »
מרץ 19, 2019
פרויקטיי נדל"ן חדשים לדתיים בישראל
לקהילה היהודית אורח חיים ייחודי וזקוקה למיזמי דיור על מנת להכיל את אוכלוסייתה הגדלה. פרויקטים אלה...
קרא עוד »
יונ 07, 2023
מהו ייעוץ פיננסים לעסקים
ייעוץ פיננסי ממלא תפקיד מכריע בסיוע לעסקים לנווט בנופים פיננסיים מורכבים, לייעל את הניהול הפיננסי...
קרא עוד »
יול 15, 2023