יועץ לאדריכלים – כי לא כל אדריכל מבין בניהול עסק

אדריכל למד את מקצוע האדריכלות. ואם הוא מקצועי הוא רכש הרבה ידע, שיטות והבנה מעמיקה בתחום. ולאחר כל זה הוא יוצא לשוק ומציע שירות ללקוחות. יש כאלו שמצליחים ומביאים אליהם לקוחות בזה אחר זה. אבל רבים אחרים מוצאים את עצמם עם יכולות מקצועיות מדהימות, אבל עם אפס לקוחות. מדוע זה קורה? מסיבה פשוטה וברורה מאוד. כי ניהול עסק הוא אתגר לא פשוט. הוא דורש הרבה יכולות עסקיות שאדריכל לא מתמצא בהם. וזו נקודת החולשה שרבים הם האדריכלים שנופלים בה.

הקמת העסק עם יועץ עסקי

כדי למנוע את המצב הזה בו היכולות האדריכליות צפונות בקרן זווית, ובמקום לעשות בהם שימוש מנסה האדריכל למצוא בעצמו פתרונות עסקיים כדי להקים את העסק, להביא קליינטים ולמנף את הפעילות בהדרגה, חשוב להיות מלווים עם יועץ לאדריכלים. יועץ זה בקיא בתחום ניהול עסקים והקמת העסק, ומנגד יש לו היכרות עם עולם האדריכלים וקהל הלקוחות הקיים. מתוך הבנה כוללנית זו הוא מציע לאדריכלים המון ידע וכלים שמאפשרים להם להקים את העסק ולהצליח לקדם אותו בצורה הטובה והנכונה ביותר. כך שאכן הלקוחות יתחילו לזרום, הם ימליצו למכרים וכך העסק יתרחב ויגדל.

האם זו הוצאה משמעותית?

אין ספק שיועץ לאדריכלים שמציע מענה מקצועי ומועיל גובה מחיר משמעותי. מה גם שלא מדובר על שירות חד פעמי או פגישת ייעוץ בודדת. ככלות הכול זה ליווי מקצועי של ניהול4יו לאורך תקופה מסוימת והדבר כרוך בתשלום משמעותי. וזה אומר שהאדריכל בראשית דרכו כעצמאי צריך להחליט על הוצאה כספית גדולה. וזאת לאחר שהוא השקיע כל כך הרבה בלימודים ובציוד מתאים. אך יש להבין כי ללא השקה זו, כל ההשקה הקודמת לא תצליח להוכיח את עצמה. כי אם רוצים להצליח כאדריכל, אם מעוניינים לספק שירותים ללקוחות ולהקים עסק מאפס להצלחה מזהירה, יש להשקיע ולשכור שירות של יועץ לאדריכלים שמכיר את הדרך ויודע כיצד לצלוח אותה ביעילות רבה ותוך פרק זמן קצר ככל האפשר. בקשו המלצות והחליטו מיהו היועץ שיוכל להתוות לכם את הדרך.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי צריך הדרכת הורים
הורות היא מסע מורכב ומתגמל הדורש למידה והסתגלות מתמשכים. בעוד שכל ההורים מתמודדים עם אתגרים...
קרא עוד »
יול 04, 2023
מוצרי פרסום לראש השנה – הדפסה על לוחות שנה, יומנים ועוד
יש שפע מדהים של מוצרי פרסום שניתן לעשות בהם שימוש במיוחד לכבוד ראש השנה, כך שאם אתם מחפשים רעיונות...
קרא עוד »
ספט 24, 2018
מה רוב האמריקאים מחפשים לעצמם בבית חדש? מערכת סולארית!
בכל תקופה יש חידושים וטרנדים שונים שמשפיעים על הלך הרוח ועל הבחירות של האנשים שמחפשים לשפר את איכות...
קרא עוד »
אוג 29, 2019