מחיר למשתכן – האם זה ישרוד את ממשלת 2019

מחיר למשתכן

אין ספק כי בישראל יש מצוקת דיור אמיתית והדבר בא לידי ביטוי במיוחד אצל הזוגות הצעירים. זה אך טבעי כי במשך כמה מערכות בחירות ניסו הפולטיקאים לרכוב על הטיקט של פתרון מצוקת הדיור ואפשר לראות כי גם יש עתיד וגם כחלון הצהירו מעל כל במה אפשרית כי הם הולכים לפתור את הבעיה הזאת. כך כחלון הוציא לפועל את תכנית מחיר למשתכן אשר נועדה לפתור את מצוקת הדיור. העניין הוא שמה שכחלון לא הפנים הוא שקשה מאוד לפתור בעיה של ביקוש יתר (הרבה זוגות אשר רוצים לקנות דירות) באמצעות הגדלת הביקוש וזאת עקב העובדה כי יותר ויותר זוגות יכולים לקנות עכשיו דירות. על כן עולה השאלה מה יחשוב שר האוצר הבא על התכנית והאם הוא לא ינסה לפתור את הבעיה באמצעות הגדלת ההיצע דווקא אשר מבחינה כלכלית זה צעד יותר חכם.

מדוע לא כדאי להירשם לתוכנית מבלי לקבל ייעוץ מקצועי?

העניין הוא שאת הזוגות הצעירים כל הכלכלה הזאת לא מעניינת והם רוצים לדעת האם כדאי להם לקנות דירה או שמא כדאי להם להמשיך לשבת על הגדר. אם כן אנו חייבים לציין כי בכל מקרה לא כדאי לכם להירשם לאף תכנית מחיר למשתכן מבלי לקבל ייעוץ צמוד מבעל מקצוע אשר בקיא בתכנית זו ויודע בדיוק כיצד להרוויח ממנה. עליכם להבין כי יש הרבה מאוד סעיפים נסתרים בתכנית ויש הרבה מאוד אי וודאות לאנשים שלא מן התחום ולכן הצעד החכם ביותר הוא להירשם לתכנית ולהתחיל את התהליך עם ליווי צמוד של בעל מקצוע אשר יעזור לכם לכל אורך הדרך.

מדוע העלות של בעל המקצוע לא צריכה להטריד אותי?

אתם צריכים להבין כי העלות של בעל מקצוע לא צריכה להטריד אתכם וזאת עקב העובדה כי פעמים רבות בעל המקצוע יחסוך לכם הרבה מאוד כסף וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. לכן מבחינה כלכלית אין ספק כי זה צעד מאוד חכם לפנות אל בעל מקצוע זה וכי זה הצעד הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות.

קראו גם על אישור עקרוני למשכנתא במחיר למשתכן בכתובת
https://zochim.co.il/article/general/1280/

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך תבחרו ביטוח סיעודי
הביטוח הסיעודי הוא ביטוח המסייע לכל הזקוק לכך להתמודד עם עלויות הטיפולים הסיעודיים. הפוליסה אותה...
קרא עוד »
ינו 03, 2019
תובנות חיוניות לגירושין מוצלחים
בתחום היחסים האישיים, גירושין עומדים כהליך משמעותי ולעתים קרובות לא מובן, קראו כל מה שצריך לדעת לפני...
קרא עוד »
ינו 08, 2024
החלום האמריקאי: איך משיגים דרכון אמריקאי
בכל הנוגע לחלום האמריקאי, מדובר בעצם ברצון להוציא ויזת אזרח לארצות הברית משמע: קבלת אשרת שהייה או...
קרא עוד »
ספט 26, 2018