סקידים לתעשייה

סקידים הם סוג של צינור המשמש ביישומים תעשייתיים. הם מיועדים לשימוש עם מערכות צנרת אחרות ויש להם הגבלת משקל של עד .

החלקות הן בעיה נפוצה במערכות צנרת תעשייתיות. ניתן למצוא אותם ביישומים תעשייתיים רבים, כולל צינורות, מיכלים וציוד אחר. החלקות הללו עשויות בדרך כלל מפלדה או אלומיניום ונועדו לעמוד בלחץ גבוה, טמפרטורה ורעידות. החלקים משמשים להובלת צינורות, כבלים ופריטים אחרים על ידי הרצתם על פני משטח. הם משמשים גם לחיבור צינורות יחד או לנשיאת חפצים גדולים. הם יכולים להיות בכל צורה או גודל, אבל הם בדרך כלל בצורת גלילית.

מושג החלקה אינו חדש. למעשה, זה קיים כבר יותר ממאה שנה. אבל הרעיון שימש רק בעשור האחרון לערך כדי לפתור בעיה ספציפית: איזון צינורות על החלקה.החלקים משמשים כדי למנוע מצינורות הנירוסטה לנוע כשהם מחוברים זה לזה. הם מונחים על הצינורות כדי למנוע מהם לזוז כשהם מחוברים זה לזה.

אך סקידים יכולים לעזור לנו? 

סקידים הם פתרון לבעיה זו בכך שהם נותנים לחברות דרך לייצר פלדת אל חלד משלהן מבלי להשקיע במכונות וטכנולוגיות יקרות. סקידים הם בעצם חלקים גדולים של נירוסטה שניתן לייצר בקנה מידה עם השקעה מינימלית ועלויות עבודה מינימליות. תהליך ייצור החלקות הוא די פשוט: אתה פשוט קונה יריעות נירוסטה, חותך אותן לגדלים שאתה צריך ואז מרתך אותם יחד באמצעות ציוד ריתוך מיוחד.

סקידים לצנרת נירוסטה נמצאים בשימוש כבר זמן רב, אך מכיוון שאנו יודעים שיש כמות מוגבלת של מקום פנוי במקומות העבודה והמשרדים שלנו, לא קל להניח החלקות על הצינורות מבלי לעשות יותר מדי רעש. החלקים הומצאו על ידי מהנדסים ומעצבים, אך השימוש בהם לא היה נפוץ עד כה. רק לאחרונה החלו החלקות הללו להיות פופולאריות בגלל הרבגוניות והביצועים האיכותיים שלהן.

לרכישת ציוד וצנרת לתעשייה >>>

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עו"ד אובדן כושר עבודה, בוחרים נכון
עורך דין אובדן כושר עבודה הוא עורך דין משפטי המסייע לאנשים וארגונים בסוגיות הקשורות למוגבלות. הם...
קרא עוד »
מרץ 06, 2023
תובנות לגבי ייעוץ לארגונים
בתחום הפיתוח הארגוני, תפקיד מתן הייעוץ בארגונים הוא תפקיד קריטי. כמומחה ותיק בתחום זה, אני שמח לחלוק...
קרא עוד »
דצמ 17, 2023
מי המדינה המובילה בעולם במסחר מטבעות דיגיטליים?
מטבעות דיגיטאליים הפכו ל"שיחת הקולר" הנפוצה בעולם העסקים, בעוד שיותר ויותר בעלי עסקים וחברות נחשפים...
קרא עוד »
דצמ 13, 2019