תביעה לגמלת סיעוד – 3 טיפים חשובים

אזרחי מדינת ישראל, אשר מגיעים לגיל הפרישה, והם נתמכים בסיוע של אדם אחר בפעולות אותן יש לנקוט מדי יום, זכאים לביטוח של גמלת סיעוד מטעם ביטוח לאומי.

תביעה לגמלת סיעוד – 3 טיפים חשובים

  1. הגשת תביעה לגמלת סיעוד מטעם ביטוח לאומי – היא תאלץ אתכם לעמוד בכל מיני דרישות, על פי אשר קבוע בחוק, אף כי עסקינן בפרוצדורה שטמונה בה מילוי של כל מיני מסמכים, עדיין עסקינן במטלה אפשרית ולא נאלצים לעבור הכשרה כל שהיא. עליכם להוסיף את המסמכים המצוינים להלן – תעודת עיוור – עיוור עשוי להוסיף לתביעה עותק של תעודת עיוור. מסמך תביעה עבור גמלת סיעוד – במידה ואתם שוהים במוסד או בבית אבות, הנהלת המקום נדרשת במילוי סעיף תשע אשר מצוי במסמך של התביעה. ייפוי כוח – במידה והנכם האפוטרופוסים ולא מגישי התביעה בעצמכם, עליכם להוסיף לכתב של התביעה אף עותק של הצו של האפוטרופסות. טפסים רפואיים מעודכנים – עליכם להוסיף אל כתב התביעה תדפיס על אינפורמציה רפואית, אשר בה ייכלל בקצרה התיק הרפואי, סיכום אשפוז אשר בוצע במהלך תקופה של שלושת החודשים האחרונים, אבחנה, תרופה וטיפול. אישור על הכנסה – שלכם ושל בני זוגכם, לא כולל קצבה של ביטוח לאומי והיתר של רנטה או של כל קצבה עבור ניצולי שואה עבור שלושה חודשים מתוך ארבעה חודשים האחרונים.
  2. המענה של ביטוח לאומי – המענה של ביטוח לאומי יישלח על ידי הדואר אל הבית שלכם, בתום שבועיים ממועד בו התקבלו כל הטפסים המלאים והמפורטים. בזמן זה הפקידים במוסד של ביטוח לאומי יתאמו עמכם ביקור בית, על מנת לערוך מבדק של תלות אשר יקבע את סכום הגמלה של הסיעוד.
  3. ביצוע של מבדק התלות – בדיקה זו תיערך על מנת לקבוע את הזכאות של מי מבינכם אשר דורשת גמלת סיעוד או קבלת אישור להעסיק מטפל זר, אף למי מבינכם שלא זכאי לכדי גמלת סיעוד. בדיקה זו תיערך באמצעות בעלי מקצוע מאת הביטוח הלאומי בבית שלכם, מתוך היעד של בחינת רמת תפקוד שלכם וההיתכנות שלכם לבצע פעולות סטנדרטיות מדי יום.

מומלץ להתייעץ עם עו"ד תביעות סיעוד על מנת לקבל את המידע המקצועי והמקיף ביותר.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 פרמטרים לבחירת חברה להפקת אירועים
הפקת אירועים או כנסים שונים זהו בהחלט לא משחק ילדים. על מנת להצליח להפיק אירוע טוב, דרושים לנו כלים...
קרא עוד »
דצמ 27, 2021
ניב נינבורג – החשיבות של בחירת אנשים בצורה נכונה
כאשר רוצים להתקדם עם הדרך שבה מנהלים פרויקטים או מנהלים עסקים, תמיד יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של...
קרא עוד »
מאי 31, 2022
יעוץ סביבתי
אנחנו יכולים לראות שהעולם הופך יותר ויותר מזוהם. על מנת להגן על הסביבה שלנו, עלינו לוודא שאנו עושים כל...
קרא עוד »
נוב 26, 2022