פארק בבלי – כל מה שחשוב לדעת על הפרויקט

פארק בבלי

האדריכלית גל נאור, אשר אמונה על תכנון ועיצוב פרויקט פארק בבלי, מביאה עמה ניסיון רב שנים בתכנון פרויקטים בניו יורק ובאזורים אחרים בארה״ב. העיקרון המנחה שהוביל אותה בעיצוב הדירות בפרויקט הנו יצירת 4 דגמי דירות אשר מבוססים על אש, אדמה, אוויר ומים.

הייחודיות של הפרויקט לא טמון רק במיקום המרכזי, בסמוך לשכונת בבלי המוכרת והוותיקה, אלא גם בהקפדה על סטנדרט בניה אקולוגי ברמה הגבוהה ביותר, וזאת לצד מיקום בלב של פארק ירוק, עם שפע של עצים וכל מה שצריך כדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה ללא פשרות.

מיקום מרכזי וסטנדרט בניה גבוה

פארק בבלי נחשב לפרויקט מדהים לא רק בעבור אלו שמחפשים אחר פרויקט מרכזי ואיכותי למגורים, אלא גם בעבור משקיעים שמחפשים אחר השקעה סולידית לטווח הארוך. אם תרצו להתרשם מהפרויקט ולהבין במה מדובר בדיוק, נמליץ לכם להגיע למקום ולבחון את עיצובי הדירות, המתקנים והסביבה הירוקה.

לאחר שתגיעו לבקר במקום תוכלו להבין בדיוק במה מדובר ומדוע הפרויקט הזה נחשב כל כך אטרקטיבי למגורים והשקעה, ולא בכדי עשירים רבים ומפורסמים בוחרים לשים את הכסף שלהם ברכישה של דירות בפרויקט – הם מבינים כי מדובר במשהו שפשוט ושווה את הכסף שלהם, והם לא יכולים לטעות עם הבחירה שלהם בו.

משקיעים את הכסף שלכם בפרויקט אטרקטיבי

אם יש לכם סכום משמעותי של כסף שאתם רוצים להשקיע, פרויקט בבלי עשוי להיות הבחירה המנצחת בשבילכם. אתם לא יכולים לטעות עם השקעה בפרויקט, ואנו בטוחים שתהיו שבעי רצון. בכל אופן, הדרך הטובה ביותר לדעת עד כמה הפרויקט מתאים לכם היא פשוט להגיע למקום ולהתרשם. רק כך תוכלו לקבל החלטה מושכלת בנושא.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פינוי בינוי זכויות הדייר – כל מה שצריך לדעת
אם אתם רוצים להכיר את התחום של פינוי בינוי קצת יותר לעומק, המאמר הבא בשבילכם. בארץ, בשנים האחרונות יש...
קרא עוד »
פבר 26, 2022
מחפש מוצרי פרסום יחודיים לעסק שלך? כאן תמצא כל מה שאתה צריך
עסק שלא מפרסם את עצמו הוא עסק אשר עלול להיקלע לבעיות חמורות ביותר. כל עסק צריך לחשוב לעומק כיצד הוא...
קרא עוד »
אוק 18, 2018
תמונות להורדה ללא זכויות יוצרים – מאיפה מורידים?
אם אתם מעוניינים להוריד תמונות ללא זכויות יוצרים, למשל אם אתם עוסקים בפרסום, שיווק, עיצוב גראפי,...
קרא עוד »
ספט 13, 2021