מטבחים זולים עד 4000 ש"ח בלי להתפשר על האיכות – כך תעשו זאת

מטבחים זולים עד 4000 ש"ח בלי להתפשר על האיכות – כך תעשו זאת

המטבח שנמצא בבית שלנו הוא לב ליבו של המרחב הביתי. במקום זה קורות כל ההתרחשויות, לכן אנחנו רוצים שהמקום הזה יהיה נכון לנו מבחינת פרקטיקה, עיצוב, יעילות והמבנה של המטבח. 

עם זאת כיום צריך להשקיע לא מעט כסף על מנת שהמטבח יראה כמו שאנחנו רוצים ויהיה בנוי בצורה המתאימה לנו. אבל עם קצת יצירתיות ומחשבה אפשר לעצב מטבח כמו שרוצים גם בפחות מ 4,000 שקלים. 

אז כיצד עושים זאת? 

בתחילה חשוב לבצע סקר מחירים בין חברות ולהבין איזו חברה מטבחים יכולה לספק לכם מטבח במחיר זול. חברות מטבחים בדרום למשל מאפשרות בניית מטבחים בהתאמה אישית במחירים הרבה יותר משתלמים ממטבחים במרכז. פנייה לחברות כאלו המשווקות מטבחים בדרום, יכולה להוזיל משמעותית את מחירם של אלמנטים כמו: ארונות, דלתות, , חזיתות, שיש, פרזולים ושאר האלמנטים הדרושים למטבח. להמשך קריאה אודות מטבחים זולים עד 4000 שח

עשו זאת בעצמכם 

אחת הדרכים להוזיל עלויות נעשית באמצעות שימוש בשיטת 'עשה זאת בעצמך'. מי שירצה לחסוך כסף בבנייה של מטבח יוכל לבחור להתקין לבד חזיתות, ארונות וחללי אחסון.  כך אפשר לחסוך עלויות. 

בחירת פריטים נחוצים 

לפעמים אפשר לחסוך עלויות על-ידי בחירה של אלמנטים נחוצים למטבח ולא דווקא באמצעות החלפה של כל האלמנטים שיש במטבח. בחירת חזיתות בלבד ודלתות ארונות בלבד יכולה להוזיל משמעותית את מחירי המטבח. גם החלפה של פרזולים חלודים או של ידיות של דלתות הארונות בלבד-  תסייע להוזיל עלויות. כך לא צריך לבצע החלפה יקרה של כל המטבח ובנייה מחדש של המרחב הזה בבית. לסיכום, באמצעות יצירתיות ומחשבה תוכלו לחדש את המטבח או לבנות מטבח חדש בפחות מ 4000 שקלים. מידע נוסף באתר https://www.livorno.co.il/

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נכסים למכירה
נכס למכירה הוא נכס מקרקעין, כמו בית או דירה, שניתן לקנות ולמכור. לרוב מדובר בבניין שמציע פוטנציאל...
קרא עוד »
יול 14, 2022
ניקיון משרדים בפתח תקווה – נקודות שצריך לחשוב עליהן
בתור בעלי משרדים בפתח תקווה או בכל מקום אחר, נרצה בוודאי לשמור על כך שהם יהיו נקיים כל הזמן, בין אם זה...
קרא עוד »
ינו 07, 2021
שיקולים חיוניים לגירושין ברבנות
גירושין הם אירוע חיים משמעותי המהדהד עמוק בתוך כל קהילה, במיוחד ברבנות שבה התחום האישי והמקצועי...
קרא עוד »
אפר 15, 2024