נוטריון בהרצליה. ממורכז ומקצועי

אם אתם זקוקים לשירותי נוטריון, משרדו של עו"ד רם אפרתי מציע שירותי נוטריון בהרצליה.

בין התמחויותיו של משרד זה תרגום מסמכים משפות שונות ואישור מסמכים. במידה ואתם מתלבטים דעו כי המשרד הינו בעל ותק של למעלה מעשרים שנות ניסיון מה שבין השאר מבטיח מענה יסודי, אמין ובהחלט מקצועי.

עו"ד רם אפרתי, נוטריון בהרצליה, קיבל בזכות חוק הנוטריונים שנחקק בישראל בשנת 1976 את הסמכות המשפטית לפיקוח על תרגום ואישור מסמכים משפה זרה. ובזכות זאת נפתח במשרד ערוץ שירות חדש ובעל ערך.

שירות המשרד כאמור הינו אמין ומקצועי. בין שירותי המשרד תמצאו : שירותי תרגום, הצהרת מתורגמן הנערכת ע"י צד שלישי הבקיא בשפת המקור ואישור שהמסמכים תורגמו ואושרו כהלכה ועל פי חוק.

משרדו של עו"ד רם אפרתי עם אנשי מקצוע מומחים בעלי ידע רב מבחינת מונחים ומושגים מקצועיים לכל תחום בשפות השונות. התרגום לשפות השונות נעשה במקצועיות רבה והדיוק על הפרטים הקטנים.

משרדו של עו"ד רם אפרתי יצר עם השנים קשרי עבודה טובים עם השגרירויות הזרות בישראל. המשרד בסמכותו מעניק ללקוחות המשרד ייעוץ באשר לסוגי מסמכים ואישורים הנדרשים עבור פעולות שונות בהם: אישורי הגירה או ויזות לארה"ב.

בין שירותי המשרד נוטריון בהרצליה, עו"ד רם אפרתי: אישורים נוטריוניים, העתקי מסמכים, תרגום מסמכים משפות שונות, חתימה על חוזי שכירות. נוסף על אלה שירותים נוספים בהם אישור על תרגום מסמכי ממון, תעודות רשמיות – תעודות נישואין/לידה, תרגום צוואות, תרגום מסמכים משפטיים ועוד.

נוטריון בהרצליה, בין שאר סמכויותיו, מאשר בחתימתו את זהות החותם על המסמך ונכונותו. וכן, כי החותם חתם על המסמך מרצונו החופשי.

שימו לב כי על שירות נוטריוני  איכותי לא מתפשרים. כדאי וראוי לבדוק מראש את היקף השירותים המוצע במשרד אליו אתם פונים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החיים הנסתרים של מיכלי פלסטיק ריקים: חשיפת התעלומות שתמיד תהיתם עליהן
הנוכחות בכל מקום של מיכלי פלסטיק ריקים בחיינו היא עדות לתועלת וליכולת ההסתגלות שלהם. אבל למרות...
קרא עוד »
אוק 12, 2023
ידע חיוני למסע מוצלח לגמילה מסמים
במאמר אינפורמטיבי זה, נחקור את ההיבטים הקריטיים של תהליך הגמילה מסמים, ונציע תובנות שלא יסולא בפז...
קרא עוד »
פבר 07, 2024
ניהול תזרים מזומנים בימי קורונה: איך עושים את זה?
משבר הקורונה שינה את פני העולם כולו מקצה לקצה ואין ספק שאחת הפגיעות הקשות ביותר היו בתחום הכלכלי....
קרא עוד »
דצמ 27, 2020