טבעות נישואין לאישה – המדריך למציע המתחיל

טבעות נישואין לאישה - המדריך למציע המתחיל

כמה אושר ושמחה הוא הרגע שבו מצאת את אהבתך שאיתה תבלה את שארית חייך. הכרתם וגם המשפחות הכירו, החברים והמכרים, שכנים והחברים לעבודה, כולם מחכים שתעשה את הצעד הכל כך מתוק ופשוט תקח את החיים שלכם צעד אחד קדימה.

מתי כדאי להציע נישואין?

כשאין זמן מוגדר ולוחץ, המשימה תהיה קלה יותר להציע נישואין לאהובתך. כמובן שהשאלות המוכרות כמו: "איפה להציע", "את מי להזמין", "איך להפיק את הרגע הנשגב הזה" וכדומה. שאלות נכונות וחשובות אך ההכי חשוב הוא לרצות להציע. הזמן לא בדיוק מחכה לכם.

הרעיונות משתנים מאחד לשני וכדאי, כעצה, לחשוב על הצעה מקורית וייחודית שרק אתה חשבת עליה, מה שיתן את ההרגשה השלמה יותר באירוע היפה הזה כי מי אם לא אתה התאמת את ההצעה בדיוק לבת הזוג שלך.. התרגשות כבדה – מובטחת.

טבעות נישואין – המדריך למציע המתחיל

הרווקים שבינינו וודאי נעים באי נוחות סביב המחשבה על הצעת נישואין שתבוא מתישהו עם החיים ואהובתם. יש את הנסחפים בהצעות כמו שניתן לראות ברשת, יש את הרומנטיים שיעדיפו להציע נישואין בחוף הים או ביער נטול נפש חיה. כל אחד וסגנונו.

מבחינת טבעות נישואין לאישה, חשוב להבין שמחיר הטבעת לא בדיוק יהיה הגורם להרשמת הבחורה כמו שסגנון וצורת הטבעת יעשו לה. חישבו על פן ייחודי ומסויים מאוד בקניית טבעת ונסו לפני כן לדבר עם סביבת הבחורה ולנסות לראות אילו סגנונות היא תאהב. 

כמה עולה טבעת להציע בה נישואין?

מאור תכשיטים מסבירים כי מכיוון שכל אחד וטעמו האישי, לא נוכל לדעת מחירים מדוייקים אך ננסה לענות בערך ולומר שטבעת מכובדת להצעת נישואין, תתחיל מ 300 ₪ עד סביבות ה 2000 ₪ שכך נהוג לקנות בהצעה, כמובן אין חוק בזה וכל אחד לפי ראייתו וכוחו .

ביהדות למשל אין כל ערך לשווי הטבעת, העיקר שתהיה שווה פרוטה אחת ומעלה. הצורך להרשים ולקנות את אהבתה של אישה ביהדות, אינו נמדד לעולם בכסף ולכן צורת דרך חיים ומידות טובות יעשו את ההבדל האמיתי בין מי שתרצה אותך לזו שפחות.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיקולים חיוניים לגירושין ברבנות
גירושין הם אירוע חיים משמעותי המהדהד עמוק בתוך כל קהילה, במיוחד ברבנות שבה התחום האישי והמקצועי...
קרא עוד »
אפר 15, 2024
מיסוי ורילוקיישן – מה הקשר
על פי חוקי המס בישראל, כל תושב ישראלי חייב לשלם מס הכנסה על ההכנסות שלו. בין אם מדובר על הכנסות שהוא...
קרא עוד »
נוב 08, 2020
השקעות נדל”ן
נדל"ן הוא אחד הענפים החשובים ביותר בעולם של היום. לא מדובר רק בקנייה ומכירה של בתים, אלא גם בהשקעה...
קרא עוד »
יונ 15, 2022