כך תבחר סדנאות גיבוש לצוות העובדים שלך

סדנאות גיבוש לצוות

כל מנהל בחברה יודע כי הלכידות החברתית בין העובדים היא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר להצלחת הארגון. נכון לחשוב כי תהליכי העבודה הם אלו החשובים, אך כדי שאלו יתנהלו בצורה הטובה והמניבה ביותר – יש צורך לשיתוף פעולה מלא מצד עובדי החברה, האמונים על הצלחת הארגון באמצעות תפוקת עבודה איכותית ופרודוקטיבית.

עובד שמרוצה ממקום עבודתו יעשה כל שביכולתו כדי לתרום להצלחת החברה, וכדי שכלל העובדים ירגישו כך ויתרמו לארגון – מומלץ להוציא אותם מדי פעם לסדנאות גיבוש חווייתיות של ODTeam שיוסיפו להוויה החברתית בין כולם, וגם יעניקו למנהלי החברה תובנות חשובות על אופי והתנהלות עובדיהם.

פעילויות ODT לחברות וארגונים

יש מגוון סדנאות גיבוש שאליהם ניתן לקחת את העובדים, ביניהן גם סדנת גיבוש בסגנון ODT המיועדת לחברות וארגונים עסקיים. סדנאות כאלו יוציאו (תרתי משמע) את העובדים ממקום העבודה המוכר והנוח לו הם רגילים, וכך יבטיחו כי כולם ירגישו בנוח להתנהג בצורה כמה שיותר טבעית.

המטרה העיקרית של סדנאות הגיבוש היא כמובן לגבש את כל צוות העובדים כדי שההיכרות בין כולם תהיה יותר אישית מאשר מקצועית – דבר שיתרום במיוחד להתנהלות היומיומית במהלך יום העבודה. עם פעילויות ODT העובדים יוכלו ליהנות מהפעלות ומשחקים ממש כמו ששיחקו בילדותם כמו משחקי לוח ענקיים, משחקי חברה משעשעים ועוד מגוון פעילויות מאתגרות ומגבשות.

סדנאות גיבוש שהן הרבה יותר מחוויית משחק

כפי שהזכרנו בהתחלה, סדנאות הגיבוש האלו אינן מיועדות רק להנאה ולחוויה של העובדים, אלא גם מנהלי הארגון יוכלו ליהנות מהיתרונות של הפעלות הגיבוש. באמצעות הסדנה כל מנהל יוכל לגלות את אופיו האמיתי של כל עובד, הן מבחינה חברתית והן מבחינה מקצועית, כך שגם עובדים חדשים או כאלו וותיקים יוכלו לבלוט מעל כולם למרות אופיים המופנם והסגור.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גרבי שרייבר
אם יש פריט לבוש שכולנו צריכים מידי פעם כי הוא נהרס מהר, זה גרביים. לכן אפשר להבין מדוע גם אתם בדילמה...
קרא עוד »
פבר 16, 2022
ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים
ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים נחשב לאחד הביטוחים החשובים והחיוניים ביותר בתחום. כל מהנדס חייב לדאוג...
קרא עוד »
אוק 17, 2020
איך מגיעים לעצמאות כלכלית?
עצמאות כלכלית היא עניין שחשוב ורצוי להגיע אליו לא רק בתקופה הנוכחית. תקופה מבלבלת ולא ברורה עבור רבים...
קרא עוד »
ספט 27, 2020