צ'קים מעוצבים ואיך זה תורם למיתוג העס

אופסט קולור

המאמר באדיבות אופסט קולור

חשבתם שצ'ק הוא פריט ארכאי בעיצוב מיושן? מהיום כבר לא. לגמרי לא. כי צ'ק הוא אמנם אמצעי תשלום ותיק ומוכר מאוד שמשמש אותנו כבר שנים רבות. אבל כיום הוא כבר לא מה שהיה פעם. במיוחד לא כאשר מדובר על צ'קים שמשרתים את המגזר העסקי או המוסדי. כי צ'ק לא חייב להראות כמו מסמך חיוור וחסר נוכחות. הוא לא צריך להיות אנמי וחסר חן. הוא יכול להיות מעוצב בטעם טוב, לשדר עכשוויות ולהתאים למכלול העיצובי של העסק או המוסד.

תרומה למיתוג העסק – כמה חשוב

כל בית עסק בימינו מתמודד עם הרבה מאוד תחרות מול יריבים בתחומם. ומעבר לכך – לא קל להגיע ללב של הלקוח ולכיס שלו. לא קל לבנות את התדמית העסקית ולייצב אותה ביציבות הנדרשת. כדי להשיג את כל המטרות הללו בוחרים בתי עסק לבצע צעדים משמעותיים ולהשקיע משאבים בלתי נדלים. וזאת כדי למצב את העסק בשורה הראשונה בתחום, ולהתקרב ככל האפשר אל הלקוחות הפוטנציאליים. אחד הצעדים הוא מיתוג ועיצוב צ'קים.

מיתוג עסק ועיצוב הצ'קים

אז אם בעל עסק חפץ לקדם את העסק ולשפר את המיתוג שלו, הוא יכול לעשות זאת בעזרת כלים שונים וכן בעזרת צ'קים מעוצבים. מדובר על צ'קים מותאמים אישית שמבטאים את המסר הייחודי של בית העסק. צ'קים כאלו יכולים לקלוע למטרה ולשלב לצד ביצוע תשלומים לעובדים או לספקים, גם העברת מסר תדמיתי. כלומר, העסק מקבל תדמית חשובה ורצינית יותר בעזרת הצ'קים הללו. כמובן שצריך לדעת איך להדפיס את הצ'קים והיכן להדפיס אותם. כך שהם אכן ייראו כמו שהם צריכים להראות. ומה שהכי חשוב – שהם יהיו קבילים ומתאימים לתקני הבטיחות.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תוספת תגמול למורים במערכת החינוך
הסכם אופק חדש שנחתם בין הממשלה לארגון המורים בשנת 2008 הביא לכך שהמורים התחייבו לאתגר את התלמידים...
קרא עוד »
נוב 29, 2018
ניב נינבורג – החשיבות של בחירת אנשים בצורה נכונה
כאשר רוצים להתקדם עם הדרך שבה מנהלים פרויקטים או מנהלים עסקים, תמיד יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של...
קרא עוד »
מאי 31, 2022
מה היתרונות של מרכך ללא מלחים?
מוצרי טיפוח רבים מכילים חומרים בלתי רצויים, אלו אולי משפרים את חווית השימוש, אולי מוזילים את עלויות...
קרא עוד »
פבר 24, 2022