לפי אילו פרמטרים נקבע מחיר קידום ממומן?

מחיר קידום ממומן

ביקוש ואיכות בקידום ממומן – זוג משמיים

קידום ממומן הינו פלטפורמת שיווק של גוגל הנקרא גם PPC או PCP ומחירו מורכב בין היתר מביקוש ואיכות.

PPC הוא קיצור של PAY PER CLICK ו – CPC הוא קיצור של COST PER CLICK והוא מתייחס לתשלום לפי הקלקה. המפרסם משלם רק במקרה שבו גולשים הקליקו על המודעה שפרסם.

פרסום שכזה מייצר תנועה מיידית אצל הגולשים ומהווה הנעה משמעותית לפעולה. יתרון זה הינו קצר מועד והוא מחזיק כל זמן שהמודעה מפורסמת. ברגע שהמודעה תרד, תנועת הגולשים תיפסק.

יותר ביקוש – יותר כסף

מילות מפתח מדוייקות וקולעות מגדילות את החשיפה ואת הסיכוי לתנועת גולשים. מחיר קידום ממומן הוא פונקציה של פופולריות המילה או צירוף המילים שבחרתם.

ככל שיותר מפרסמים ישתמשו במילה או בצירוף מילים זהה, המחיר יהיה יקר יותר. כמו בכל דבר בשוק, ככל שיש יותר ביקוש המחיר עולה. כך לדוגמא ניתן להניח שלצמד המילים "קידום ממומן" יהיה ביקוש רב יותר מאשר לצמד המילים "יום יפה" וככל שיותר מפרסמים ישתמשו בצמד המלים "קידום ממומן" המחיר יהיה יקר יותר, בהתאם לביקוש.

יותר איכות – יותר כסף

מטרת הפרסום היא מענה מדוייק לצרכי הגולשים על מנת שיהפכו ללקוחות מרוצים וירצו להשתמש ו/או לרכוש את השירות המוצע. מטרות משניות הן חשיפה ומעורבות שנועדו לשרת את מטרת העל. הפרסום צריך לספק לגולש ערך מוסף איכותי. גולש שיגיע לאתר ולא ימצא את מה שהוא מחפש, לא ישאר. מניפולציות מכעיסות גולשים והם לא יחזרו אם יבינו שהפרסום נועד לגרור אותם לאתר בפתיונות שווא כמו שיק ללא כיסוי. פרסום ממומן בגוגל מהסוג האיכותי הוא כזה שמספק עניין, שעונה על צורך או כאב או בעיה שבגללה הגולש נכנס מלכתחילה לאתר.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייל מנעולים – מותג עם מוניטין
בין כלל מותגי המנעולים והצילינדרים הקיימים היום ניתן לראות כי המותג ייל מנעולים נחשב למוביל ובעל שם...
קרא עוד »
ספט 29, 2020
פענוח אומנות בחירת ריהוט משרדי
בתחום העצום של עיצוב משרדים, בחירה נכונה בכל הנוגע לריהוט יכולה להיות משימה לא פשוטה. כמומחה בתחום,...
קרא עוד »
דצמ 28, 2023
אימוני כושר לנשים, רק בריאות תצא לך מזה
כושר הוא אחד מכישורי החיים החשובים ביותר לנשים. זה חיוני לבריאותם הפיזית והנפשית. נשים צריכות להיות...
קרא עוד »
מאי 02, 2023