יזמים? היכונו לשאלותיהם של המשקיעים

השקעות בשוק ההון

בתור יזמים צעירים ואנרגטיים יש לכם רעיון מטורף לדרך שבה אתם הולכים להפוך את העולם למקום טוב יותר. זה יכול להיות באמצעות אפליקציה שימושית במיוחד, תוכנת מחשב יעילה או פיתוח טכנולוגי חדשני שאיש לא מכיר, עדיין… מכל מקום, כעת אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בתחום והדבר הראשון שלו אתם זקוקים הוא כסף, ולא מעט. על כן אתם פונים למשקיעים שמוכנים לתת הזדמנות ליזמים צעירים. עניין הוא שהמשקיעים חשדנים מטבעם. הם רוצים לדעת שאתם רציניים, וכך גם הרעיון שלכם. רמי ברכה, משקיע הון-סיכון מהמפורסמים בישראל, עם מספר טיפים חשובים.

השאלות שהמשקיעים יכולים לשאול את היזמים הצעירים

אתם יודעים שאתם בדרך להצלחה הגדולה שלכם, אך המשקיעים עדיין אינם מודעים לכך. כדי לשכנע אותם בצדקת דרככם, חשוב לשים לב לשאלות שהם יכולים להציג בפניכם:

  • מי אתם – בשלב הראשון, אתם צריכים להציג את עצמכם: מה עושה החברה שלכם? איזו מטרה היא באה לפתור? לאילו כיוונים אתם מעוניינים להתפתח?

  • מיהו הצוות שלכם – משקיעים רבים מעוניינים לראות לא רק אתכם, אלא גם את הצוות שלכם: מיהם אנשי המפתח בארגון שלכם, איך אתם מתכוונים להגדיל את כוח האדם, כמה עובדים יש בחברה ועוד.

  • אילו מוצרים/ שירותים אתם מספקים – חשוב להציג באופן ברור את המוצרים והשירותים של החברה. משקיעים אוהבים לדבר תכלס.

  • מיהם המתחרים שלכם – אין זה משנה באיזה תחום תבחרו, תמיד יהיו לכם מתחרים. חשוב שתכירו את המתחרים הקיימים בשוק, את החוזקות והחולשות שלהם, וכמובן תענו על השאלה – מהו הערך המוסף שמביאה החברה שלכם? מה יש לכם שאין למתחרים?

  • באיזו אסטרטגיית שיווק בחרתם – כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות, אתם צריכים לשווק את המוצרים שלכם. המשקיעים ירצו לדעת מהי אסטרטגיית השיווק שלכם, מיהו קהל היעד ואיך אתם מתכוונים להגיע לכל הלקוחות הפוטנציאליים.

  • אין סיכוי בלי סיכון – לכל עסק, קטן או גדול, יש סיכונים כלשהם. מהם הסיכונים שלכם? עם אילו אתגרים אתם מתמודדים מדי יום ביומו?

לסיכום, אומר רמי ברכה, אלה רק כמה מבין השאלות שישאלו המשקיעים. כמובן, הם ירצו להבין את המצב הפיננסי של החברה והדרך שבה המנהלים מנצלים את הכספים שלהם. כך המשקיעים יוכלו להעריך כמה כסף הם מוכנים להשקיע בפרויקט. בהצלחה!

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו פס צבירה חד פאזי?
אתם נמצאים היום בנקודה שבה אתם מחפשים תאורה לבית? חשוב לכם להבין דבר או שניים בנושא כדי לקבל את ההחלטה...
קרא עוד »
אפר 02, 2022
זכויות של תושב חוזר מביטוח לאומי
המנגנון האחראי לכם שנקבל את הזכויות המגיעות לנו, הוא כמובן ביטוח הלאומי. מנגנון זה מבטיח שנקבל את...
קרא עוד »
מרץ 11, 2021
איך שיפוץ הבית מעלה את ערך הבית?
השקעה בנדל"ן ידועה כהשקעה נכונה שעשויה להעניק לכם לא מעט רווח, כשאחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות...
קרא עוד »
פבר 17, 2019