השקעות נדל"ן בקפריסין – כל היתרונות

רבים בישראל בוחרים להשקיע את הכסף שלהם בנדל"ן. הם עושים זאת מתוך הבנה שזו הדרך הטובה ביותר להשקיע את הכסף שברשותם ולמצוא בסופו של דבר אפשרות לייצר רווחים. להבדיל ממניות או מכלים פיננסיים אחרים, הרי שהשקעות נדל"ן הן משתלמות בזכות העובדה שמדובר בהשקעה עמידה, יציבה לרוב, חזקה, מדובר על מוצר שלא מתכלה ואפשר לעשות בו שימושים שונים. 

על מנת שההשקעה אכן תשתלם, צריך למצור את היעד בו ניתן להשקיע ולייצר רווחים משמעותיים. זו הסיבה שישראלים רבים בוחרים להשקיע את כספם בחו"ל ולא בארץ. שם השוק גדול יותר, יש יותר אפשרויות, יש יותר סיכוי להרוויח ובאופן כללי, זה הרבה יותר משתלם לטווח הארוך. 

אחת המדינות שמושכות אליהן הרבה מאוד משקיעים היא ישראליים היא קפריסין. המדינה שנמצאת מרחק שעה טיסה, מציעה לישראלים מגורים בקפריסין והרבה מאוד אפשרויות השקעה, בין אם זה בנדל"ן מסחרי ובין אם זה בנדל"ן פרטי. 

מה היתרונות של השקעות בקפריסין

ראשית, זה קרוב וזה נוח. במקום להשקיע במדינות רחוקות, הרי שכאן אפשר להשקיע במדינה קרובה מאוד, מדינה שנמצאת מרחק טיסה סביר וכך אפשר לבדוק ולדאוג לכל היבט בתהליך ההשקעה.

שנית, מדובר על מדינה עם רגולציה מאוד נוחה, המסים הרבה יותר נוחים מאשר בישראל, ולכן הרבה מאוד חברות גם בוחרות להשקיע בקפריסין. 

שלישית, יש גורמים ישראלים שמתמחים בהשקעות נדל"ן בקפריסין. התהליך לא מתבצע לבד, אלא הוא מתבצע בשיתוף פעולה עם גורמים מובילים ומנוסים בתחום. 

ארבע, השוק הוא גדול יותר. בין אם מדובר במקומיים ובין אם מדובר בתיירים שמעוניינים לשכור דירה לתקופה מסוימת. הרבה יותר משתלם להשקיע בקפריסין מאשר במקומות בהם השוק הוא קטן מדי וקשה לייצר רווח.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך להביא בחשבון בעת רכישת משרד?
רכישת משרד הוא פרויקט רחב היקף הכולל התרוצצויות רבות, שיפוצים, הכנות ועוד. לאחר הכניסה למשרד חשוב...
קרא עוד »
אוג 20, 2019
איך בוחרים טרקטורונים?
טרקטורון הוא רכב שטח אהוב בקרב קהיליית הנהגים שרואים בנהיגה חוויה לכשעצמה, ולא רק אמצעי כדי להגיע אל...
קרא עוד »
דצמ 28, 2018
שלמה ונטורה חברת נדל"ן
שלמה ונטורה הוא בעליה של חברת מנהל מגורים ישראל. חברה זו היא אחת מהחברות היותר מצליחות בתחום הנדל"ן...
קרא עוד »
ינו 19, 2021