ביטוח מנהלים – אבנר אייזלר

ביטוח מנהלים

אבנר הייזלר טוען כי אחד הביטוחים הכי חשובים שקיימים הינו ביטוח מנהלים. ביטוח מנהלים הוא אחד מסוגי הביטוחים החשובים הקיימים, והוא חלק משלושה סוגי ביטוח, שכל מעסיק חייב לבצע לעובדיו. יחד עם שלושת הביטוחים הוא מהווה את הכיסוי הפנסיוני הטוב ביותר שיכול להיות לבן אדם העובד.

אדם דואג תמיד על מה שיקרה לו כאשר הוא כבר לא יוכל לעבוד מכל סיבה שהיא, אבל מטרת הביטוחים האלו  טוען אבנר הייזלר  בעצם נותנים לו סוג של ביטחון לו ולבני משפחתו, ולכל מקום כאשר הוא מגיע.  עזרה זו הוא חלק מעזרת המדינה הבאה לקראת העובדים שלה הן עצמאיים והן שכירים, ובכך היא מבטיחה את משך רמת החיים שלהם גם לאחר שיפסיקו לעבוד.

מה הוא ביטוח מנהלים?

ביטוח מנהלים מוגדר כאפיק פנסיוני, שמטרתו לשלם תשלומי פנסיה ברגע שהחוסך מגיע לגיל פרישה. גיל פרישה מוגדר בחוק היבש כ62 לאישה ו67 לגבר. ביטוח מנהלים מנוהל על ידי חברות הביטוח, והם אחריות על הניהול, והן גובות מהחוסך דמי ניהול חודשיים.  אבנר הייזלר מציין כי החוק מגן על החוסכים מפני חברות הביטוח, וקובע כי על חברות הביטוח ישנו איסור לגבות מהחוסכים דמי ניהול יותר מהמשוער. ניתן לומר כי בעצם החוק מגן על המבוטח על ידי הגבלה של דמי הניהול על פי חוק.

אבנר הייזלר מציין לטובה את החוק בשנת 2008, החוק החל להגן על החוסכים, וגם  מעסיקים אשר בעבר לא רצו לחסוך לעובדיהם ביטוח מנהלים, מחויבים לבצע זאת על פי חוק. אבנר הייזלר מציין כי חוק זה העלה רבות את רמת החיים של חלק מהאנשים, וגרם למעסיקים להבין כי ישנה חשיבות רבה לחיסכון לעובדים שלהם.

ביטוח מנהלים הוא אחד מאפיקי החיסכון הפנסיוני בישראל, ונחשב כחובה על פי חוק ביטוח מנהלים אבנר הייזלר מציין כי כולל בתוכו גם קרן השתלמות וגם ביטוח חיים במקרה של מוות. לביטוח זה החוסך יכול להוסיף גם ביטוח אבדן כושר עבודה, כך שיוצא כי העובד מקבל כיסוי ביטוחי פנסיוני מלא והכל בזכות העובדה שמעסיקו מחויב לכך על פי חוק. בנוסף לכך אבנר הייזלר מסביר כי ניתנת התאמה אישית. לעובד ביטוח מנהלים הוא בעצם חוזה בין חברת הביטוח למבוטח כך שיש בעצם בין חברת הביטוח למבוטח, חוזה של חברות הביטוח. אבנר הייזלר מציין כי מכיוון שמדובר בחוזה התנאים בו קבועים על פי חוק .

*יודגש כי אבנר הייזלר אינו עורך דין, אך מומחה בהגשת תביעות אל מול חברות הביטוח על כל הצד הפרוצדורלי.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות לגבי מוצרי קודש לבתי כנסת: מציאת ההתאמה הנכונה
בחירת מוצרי הקודש המתאימים לבתי הכנסת הינה תהליך בעל ניואנסים הכוללת הבנת הצרכים והערכים של הקהילה....
קרא עוד »
ינו 24, 2024
3 סיבות מדוע תכנון מטבחי חוץ רק עם אנשי מקצוע
רוצים להביא לכדי מצב לפיו המטבח שלכם יתוכנן ובצורה המקצועית ביותר שרק ניתן להעלות על הדעת? דעו לכם כי...
קרא עוד »
אוק 17, 2018
איך אפשר למחוק נקודות ברישיון
קיבלתם את הנקודות הכמעט אחרונות שלכם? אתם חוששים שהרישיון שלכם הולך להילקח מכם? אל דאגה. או בעצם יש מה...
קרא עוד »
נוב 28, 2020