בועז דקל: איך מרוויחים מעסק קטן?

בועז דקל

כדי להרוויח טוב, לא תמיד צריך לחשוב רק על כיוון של עסק גרנדיוזי. לפעמים, עסק קטן וריווחי, יכול לקחת את החלומות שלכם למקומות מציאותיים שבוודאי תרוויחו מהם המון. אז איך באמת עושים את זה כמו שצריך ולמה אתם חייבים להכיר את השם בועז דקל..

איך מרוויחים מעסק קטן?

אחת הדאגות העיקריות של בעלי עסקים קטנים ברחבי העולם, היא כיצד לוודא שהעסק שלהם מרוויח כסף. אתם צריכים את העסק שלך לא רק כדי להרוויח כסף, אלא שאתם צריכים אותו כדי להרוויח לאחר ששילמתם את הוצאות התקורה שלכם. 

ההגדרה הכספית של רווח היא יתרת ההכנסות הכוללות פחות מסך ההוצאות שלכם. זה לא תמיד פשוט גם כאשר העסק הוא גדול ומכניס. 

אנשים שבאים אלי כדי לשאול איך עושים את זה בצורה מקצועית ונכונה, אני תמיד דואג להפנות אותם לבועז דקל. בועז דקל הוא מהטובים בתחום היזמות וכדי להצליח, אני ממליץ לעבור דרכו.

איך לגרום לביקוש בעסק?

יותר מדי פעמים אנשים משקיעים את זמנם וכספם בעסקים קטנים כשהם מפסידים. למה הם עושים את זה? מכיוון שהם רצו לעשות דבר מסוים ושכחו את החוק הבסיסי של עסקים ברווחיות; חייבת להיות ביקוש בשוק למה שהם מוכרים. 

לא משנה אם אתם הקצבייה המוכשרת ביותר או אם אתם מקימים את חנות הבשר שלכם בעיר צמחונית לחלוטין.

נניח שאתם רוצים להקים עסק קטן לתיקונים ביתיים. השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, בין אם אתם שוקלים לקנות עסק קיים או להקים עסק מאפס היא: "איך העסק הזה ירוויח כסף?" השאלה השנייה היא, "כמה כסף זה ירוויח?" עליכם לדעת את התשובות הללו אם אתם מצפים להתפרנס.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
זאת הסיבה שבגללה אתם חייבים להשתמש בצבע מעכב בעירה
בכל מבנה שאותו בונים חייב להיות התקן מינימאלי אשר שומר על האנשים מפני מקרה שבו פורצת שריפה. אפשר...
קרא עוד »
ספט 28, 2018
כנסו לאתר של אדם טל ותשפטו בעצמכם
כל מי שחלם תמיד לעבוד על חוף הים או לטייל בעולם עם הלפטופ שלו, כנראה שמע על אדם טל. מדובר על אחד האנשים...
קרא עוד »
מרץ 24, 2020
הרצאות וימי עיון מקצועיים בתחומי הניהול המכירות ושירות לקוחות
Lectures and professional seminars for sales management and customer service אנו כחברה לייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי מאמינים כי מכירות...
קרא עוד »
פבר 06, 2021