הסדרת מעמד לידועים בציבור עם בן זוג זר

ככל שעולמינו נפתח – כך מתרבים הקשרים הזוגיים בין אזרחים ישראלים ובין אזרחים זרים, אין להתכחש לכוחה של האהבה והיא אכן חוצה ימים ויבשות.

 יחד עם זאת, אותם זוגות שמעוניינים להסדיר את מעמדו של בן הזוג הזר ולחיות את חייהם בארץ, צריכים להתמודד עם בירוקרטיה סבוכה ומתישה ועם הליכים מתמשכים שאורכים שנים, וגם אז – לא תמיד הם מצליחים.

הקשיים בדרך אל הסדרת המעמד

משרד הפנים מקשה מאוד על בני הזוג שאחד מהם הינו אזרח זר. בין היתר דורש משרד הפנים מבני הזוג להוכיח כי הקשר ביניהם כנה, אך גם אם בני הזוג מציגים הוכחות חד משמעיות לכך שהקשר שלהם כנה, הבקשה להסדרת המעמד אינה מאושרת באופן אוטומטי.

גם בני זוג ידועים בציבור וגם זוגות נשואים צריכים להתמודד עם הליכים מתמשכים. הליכים אלו מתחילים לפני שבני הזוג מגישים בקשה ודורשים מבני הזוג לנהוג בסבלנות רבה, שכן הם נמשכים מספר שנים. במקרה של בני זוג ידועים בציבור, יהיה על בני הזוג להתמודד עם הליכים שנמשכים 7 שנים, כאשר (כפי שצוין) גם זוגות שמבצעים את כל המוטל עליהם ועומדים בדרישות, לא תמיד מצליחים. ברור כי מצבים אלו מתסכלים וגורמים לכאב רב.

מדוע חשוב לקבל סיוע מעורך דין שמתמחה בהסדרת מעמד לבן זוג זר?

כדי להגדיל את סיכויי הצלחה ולהביא לכך שבסופו של התהליך יוסדר מעמדו של בן הזוג הזר ובני הזוג יוכלו לחיות את חייהם בישראל, חשוב לקבל סיוע מעורך דין שמתמחה בהסדרת מעמד של ידועים בציבור שאחד מהם הוא אזרח זר. ניסיון לחסוך כספים במקרים כה רגישים עלול להוביל לכך שבני הזוג יותשו מהתהליך ושבקשתם לא תתקבל. משרד הפנים עשוי שלא להסדיר את מעמדו של בן הזר בשל מילה שנאמרה או בשל מסמך שמולא או הוגש בצורה לא נכונה.

עורך דין מקצועי שמתמחה בהליך הסדרה של ידועים בציבור שאחד מהם הינו אזרח זר יחזיק בידע הדרוש כדי להתמודד עם ההליכים המתישים. עורך הדין יכיר את בני הזוג, יכין איתם את הבקשה, יגיש אותה בצירוף המסמכים הדרושים, יבנה עם בני הזוג אסטרטגיה טובה, יכין אותם לקראת הראיון במשרד הפנים ויסביר להם על כל התהליך, כך שהם יבינו היטב כל שלב ושלב. עורך דין מקצועי שמתמחה בתחום ימשיך ללוות את בני הזוג לאורך כל שלבי התהליך ויסייע להם להתמודד עם קשיים שונים. במידת הצורך יגיש עורך הדין ערר או יפנה לערכאות.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השקעות נדל"ן באתונה: תובנות מפתח
אתונה, עיר המשלבת בצורה חלקה היסטוריה עתיקה עם תוססות מודרנית, מציעה הזדמנויות ייחודיות ובעלות...
קרא עוד »
דצמ 16, 2023
התחדשות עירונית – מה חשוב לדעת לגבי ענב נדל”ן
התחדשות עירונית היא תהליך שמטרתו לשפר את התנאים הפיזיים והחברתיים של אזור עירוני. אפשר לראות בזה דרך...
קרא עוד »
נוב 20, 2022
ISO 14001
תקן ISO 14001 הוא תקן בינלאומי שקובע תקנות ניהול סביבתי להקניית כלים והנחיית ארגונים לפעולה נכונה (רצויה)...
קרא עוד »
ינו 17, 2021