התרומה של יועץ עסקי מקצועי לחברות ולעסקים משפחתיים

יועץ עסקי מקצועי

The contribution of a professional business consultant to family businesses

היה ואתם מחפשים ייעוץ עסקי לחברות בינוניות וקטנות ולעסקים משפחתיים הגעתם למקום הנכון. מחפשים את היועץ העסקי – היועץ הארגוני הכי מקצועי שמכיר היטב את עולמות העסקים ויכול להוביל יחד איתכם את החברה או העסק המשפחתי לתהליכי שינוי הבראה במידת הצורך ובעיקר צמיחה ושגשוג. עושים זאת באמצעות בנייה והתאמה אישית לצרכי הארגון והמנכ"ל.

מיפוי מצב קיים ואבחון ראשוני

מהי התרומה של ייעוץ לחברות קטנות ובינוניות ובעיקר ייעוץ עסקי לעסקים משפחתיים? אנו בונים את תהליכי הליווי בהתאמה לצרכים באמצעות אבחון ומיפוי שוק ומתחרים בשלב הראשון. יחד נמצה תהליכים שבהם נביא לידי ביטוי את מלוא היתרונות והפוטנציאל העסקי שלא ממומש בקרב חברות קטנות ובינוניות ובקרב עסקים משפחתיים איכותיים המבקשים לגדול ולכבוש פלחי שוק נוספים על חשבון המתחרים.

לא פשוט לנהל כל עסק? קטן כגדול?

ניהול כל חברה או עסק ללא כל קשר לגודלה ולכמות העובדים היא משימה לא פשוטה כלל. ניהול עסק משפחתי או חברה קטנה עשוי להיות אתגר ניהולי ועסקי גדול מאד. משה גרימברג, כיועץ עסקי – יועץ ארגוני וותיק ובעל ניסיון יחד איתך כבעלים או כמנכ"ל  בשיתוף שאר העובדים והמנהלים יניע המשותף תהליכים מקצועיים שבמרכזם תעמוד המשימה של עדכון התוכנית העסקית והתאמת התוכנית האסטרטגית והשיווקית לשינויים בשוק ומול המתחרים.

עובדים בהרמוניה יחד שאר המנהלים 

נוביל תהליכים מקצועיים שיביאו לכך שהעסק שבניהולך יבצע קפיצת מדרגה עסקית וניהולית. לאורך כל התהליכים נעבוד בשיתוף פעולה מלא נעצים אותך ואת צוות המנהלים להתמודד נכון יותר עם האתגרים העסקיים. נתמקד בעדכון היעדים ובבניית תוכנית צמיחה המתמודדת עם הצורך להרחיב את קהל הלקוחות ולהגדיל רווחיות. רוצים לגדול? להפוך מעסק קטן לעסק יותר גדול? להביא יותר ערך ללקוחות שלכם ובעיקר לצמוח על חשבון המתחרים? פנו עכשיו אלינו וקבלו מפגש סיעור מוחות במתנה. שיעסוק בדרכים היותר נכונות להשגת צמיחה גם אצלך.

ייעוץ עסקי לעסקים משפחתיים

היה ואתם חברה משפחתית? עסק שעבר מדור לדור, אתם צריכים להבין כי עליכם להיכנס לתהליכים מקצועיים שמחויבים להתבצע טרום הגעתם של הסכסוכים המשפחתיים ומאבקי הכוח על השליטה בקרב הדור השני או השלישי? כחברה או עסק משפחתי סביר להניח כי חשתם על בשרכם את המאבקים ואו את אי נוחות כפי שציינתי מעלה. אצל העסקים המשפחתיים קיימת מורכבות ניהולית ועסקית לא פשוטה. זאת בגלל הערבוב של משפחה, דור המשך, תפקידי ניהול, כסף ומאבקי שליטה ויחסים אישיים בעייתיים.

לצמוח או להיעלם?

האם הייתם מבקשים לשבור את הסטטיסטיקה היבשה האומרת כי למעלה מ- 60% מהעסקים המשפחתיים לא שורדים את המאבקים בהעברת השליטה בין הדור הראשון לשני? מנגד בטוח אתם מכירים עסקים משפחתיים שהצליחו בחוכמה גדולה להימנע ממאבקי שליטה והגיע לכך שהפכו לאימפריות. למשל שטראוס, למשל משפחתו של  סטף ורטהיימר שמכרה לא מזמן את השליטה בחברת להבי ישקר לוורן באפט ב- 5 מיליארד דולר. היה ותרצו חשוב שתדעו שבידכם האפשרות לבחור באיזה צד של הסטטיסטיקה תמצאו?

בואו ונשכפל הצלחות

האם תצליחו לשכפל הצלחות כמו העסקים המשפחתיים שידעו להיעזר ביועצים עסקיים להתמודד נכון יותר עם המעבר הבין דורי? או שמה לא תצליחו להתמודד עם האתגרים של העברת מקל ניהולי בצורה חלקה בחברות ובעסקים משפחתיים. בעזרת ייעוץ לחברות ולעסקים משפחתיים נבנה יחד תכנית אסטרטגית לביצוע העברת השליטה והניהול מדור לדור בצורה מיטבית וללא כל משברים מיותרים. יחד נפתח את העסק ונדאג לצמיחה ובעיקר נשמור גם על אחדות המשפחה. המחברים:  עדן יצחק  ומשה כרמלי

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
באיזה מקרים מומלץ לפנות לשירותי ייעוץ מס בארה"ב?
תכנון מס וניהול מס הוא תחום מורכב מאוד. זה יכול להיות מסובך ומבלבל עבור אנשים רבים. זו הסיבה שחשוב...
קרא עוד »
יול 14, 2022
עיצוב חדר ילדים לבילוי מירבי
תוהים כיצד יהיה ניתן ליצור חדר ילדים מעוצב שיוכל לאפשר לילד שלכם ליהנות באופן מרבי בכל יום מחדש...
קרא עוד »
ספט 06, 2021
הדפסת פנקסי צ'קים במקום בטוח ומוגן
תארו לכם שצ'קים היו נייר פשוט שהבנק מוציא לכם שבו אתם יכולים לכתוב לתת כסף למישהו והבנק מכבד את מה...
קרא עוד »
מרץ 08, 2021