בילינג בבית העסק – איך לעבוד עם בילינג כדי לשפר את ההתנהלות בעסק?

מערכת בילינג לניהול מינויים

המודל של בילינג הוא למעשה מנויים בתשלום. כלומר יש מנוע חכם המבצע גביה אוטומטית של התשלום וחוסך את זמן העבודה הנדרש לצורך מעקב וחיוב ידני של הלקוח, מניעת מצב שהגביה לא מתבצעת או לא מתבצעת בזמן ועל ידי כך הלקוח למשל לא מקבל את המוצר וכו'. באמצעות מערכת ניהול CRM מתקדמת לעסק הכוללת גם שירותי בילינג חכמים תוכלו לנהל את הכול בצורה נבונה, מקצועית וכמובן אוטומטית.

כיצד זה עובד?

מערכת בילינג הנה מודל מוכר בתחום העסקים וכל בעלי העסקים להם יש מנויים קבועים המשלמים דמי מנוי חודשיים עובדים עם מערכת שכזו. כמובן שיש סוגים שונים של מערכות עם יתרונות וחסרונות, חיבור למערכות סליקה שונות וחיבור למערכות הנהלת חשבונות שונות. אתם צריכים לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבורכם. כיצד זה מתבצע בפועל?

העובד שלכם מזין במערכת את פרטי האשראי של הלקוח והמערכת מבצעת גביה אוטומטית בהתאם לתדירות שהעובד הזין במערכת. לדוגמה: אחת לשבוע, אחת לחודש, בכל תאריך ספציפי בחודש או בשנה וכו'. מערכת זו נהדרת עבור עסקים הפועלים עם אפשרות מנויים ללקוחות כמו מערכות עיתונים, מועדוני לקוחות, אתרי מנויים של מערכות שונות, אתרי קורסים דיגיטליים ועוד.

למי זה מתאים?

כאמור מערכת בילינג מתאימה לבתי עסק רבים הגובים דמי מנוי מלקוחותיהם ועובדים בשיטה זו. באמצעות חיוב אוטומטי של הלקוחות בית העסק לא צריך לחשוש שהעובדים יפספסו את החיוב הידני של האשראי ולא תצטרכו לעשות זאת. תחסכו זמן יקר והמערכת תעשה זאת באופן אוטומטי עבורכם. קראו בהרחבה על פתרונות CRM!

המערכת מחוברת למערכת סליקה מאובטחת התומכת בכרטיסי אשראי שונים (בהתאם למערכת) וכל אלה יהיו מחוברים למערכת הנהלת חשבונות שגם תנפיק ללקוח חשבונית באופן אוטומטי עם סיום החיוב.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור חברת סקרים
אחד הגורמים המקצועיים, המשמעותיים ביותר שיכולים לעזור לנו לדעת מה הציבור רוצה, מה הציבור מחפש, במה...
קרא עוד »
ספט 10, 2020
תפקידו של רואה חשבון יניב ארד
אם אתה זקוק לשירותים הקשורים לבנקאות, עליך לעבור על החשבונות והמסמכים הקשורים אליהם. עם זאת, לא כל...
קרא עוד »
ספט 23, 2022
עטים ממותגים ואתם מסודרים
כל חברה חייבת להשקיע משאבים אדירים בפרסום וזאת עקב העובדה כי פרסום זו הדרך היחידה שאנו יכולים למשוך...
קרא עוד »
ספט 26, 2018