הרצאות וימי עיון מקצועיים בתחומי הניהול המכירות ושירות לקוחות

הרצאות וימי עיון מקצועיים בתחומי הניהול המכירות ושירות לקוחות

Lectures and professional seminars for sales management and customer service

אנו כחברה לייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי מאמינים כי מכירות מהוות את הבסיס הראשון בכל חברה או עסק המבקשים לשרוד הרבה מאד שנים. בתחום חברות הזנק נושא המכירות חשוב אף יותר. ללא מכירות ואו היתכנות למכירות אין כל סיכוי כי חברות הזנק יצליחו להתקדם אל עבר השלבים הבאים.

הרצאות לשיפור ביצועי מכירה

את מיומנויות משא ומתן בתהליכי המכירה אנו מתמחים בהדרכת מכירות ושיפור ביצועים בקרב מערכי מכירות וותיקים. גדלו וצמחנו מתוך עולם המכירות יש לנו היכרות מעמיקה ואינטימית עם התחושות הרגשות והקשיים לבצע מכירות איכותיות ולשרוד שנים בתחומי המכירות והשירות ללקוחות. תוכניות ההדרכה לשיפור מערכי המכירות מעניקה כלים ומיומנויות בשיפור ההבנה הפסיכולוגיות של מניעי הקניה ואו הדחייה בקרב הלקוחות. אנו משפרים, מעניקים כלים עדכניים לשימור לקוחות ומכירות המשך.

הרצאות בנושא מכירות המותאמות לעולם התוכן

משה גרימברג וצוותו מציעים מגוון רחב של הרצאות סדנאות וימי עיון קצרים בתחום שיפור מערכי מכירות והגדלת אחוזי בסגירה. הרצאות מקצועיות ועדכניות שבוודאות עשויות לעניין עובדים מנהלים מתחומי המכירות והשירות ובעיקר עשויות לעניין את ההנהלות והמנכ"לים בחברות ובעסקים משפחתיים גדולים. ההרצאות ופעילויות העצמה מאד מתאימות לשמש כבסיס להתנעת תהליכי הדרכה לעובדים ולמנהלים העוסקים במכירות כמקצוע ודרך חיים. אנו מקיימים את ההרצאות והסמינרים בתחומי שיפור מערכי מכירות בכל פורום שיידרש ובכל מקום בארץ. התכנים יעברו התאמה לעולמות התוכן.

להלן מגוון קצר של הרצאות בתחום שיפור המכירות

  • "האם אנו באמת יודעים מה הלקוחות באמת רוצים"? הרצאה מאתגרת העוסקת בהבנה של הצד השני. עוסק במניעי הקניה העיקריים. כלומר, מה לקוחות רוצים ומדוע? ומה הקשר למודעות עצמית, להבנת הלקוח הפוטנציאלי וצרכיו. נלמד עד כמה חשובות השאלות הפתוחות בשיח של קידום תהליכי המכירה אל הסגירה.
  • "סימני כניעה? כיצד נזהה כי לקוח מבקש להשלים העסקה"? הרצאה, סדנה ואו יום עיון קצר המתמקד בתהליכי סגירת המכירה: עקרונות הסגירה, הכרת סימני קניה, בחירת הסגירה המתאימה, צעדים לשליטה בטכניקות השונות, למידה של "אל תקנה בחזרה" את המכירה שלך! והפיכת המשתתפים למומחים לסגירה.
  • "התגברות על התנגדויות? הדרך הנכונה להתגבר ולסגור עסקה"? הרצאה, סדנה ואו יום עיון קצר המתמקד בזיהוי ובהתגברות על התנגדויות ומכשולים בדרך לסיום העסקה לדוגמה: הפיכת ההתנגדות להזדמנות, ננסה ללמוד כיצד לחתור לסגירה ולדעת שיש למכור ללקוח תמיד אך ורק תועלות.
  • "להיות מקצוענים במחכירות – מה ההבדל בין היעילות ואפקטיביות" במכירות? הרצאה, סדנה ואו יום עיון המתמקד באיתור הפרדיגמות המשפיעות על ההצלחה שלנו? ובעיקר על האפקטיביות?

מתי נפגשים?

חברים, זאת רשימה חלקית של מבחר הרבה יותר גדול של הרצאות ייעודיות בנושא שיפור מערכי מכירות. היה לא מצאת את ההרצאה שאתה כמנכ"ל מחפש? צור אתנו קשר – נשמח להציג בפניך את המגוון המלא. היה ונצטרך נשמח לבנות בעבורך הרצאה או סדנה מותאמת בדיוק לצרכים שתציג בפנינו. פנה ישירות למשה גרימברג : 0544814332 או שלח מייל אישי אלי:  abc@nuhul4u.co.il

המחברים:  עדני יצחק ומשה גלילי

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מגשי אירוח בהרצליה
כל מי שביקר בהרצליה בתקופה האחרונה לא היה יכול להתרשם משני דברים מרכזיים. האחד זה העובדה כי הרצליה...
קרא עוד »
אוג 18, 2018
תובנות פנימיות: שיקולים מרכזיים להשקעה בגרמניה
בתור סמכות באסטרטגיות השקעה גלובליות, אני כאן כדי להאיר את הגורמים החיוניים שעליך לקחת בחשבון לפני...
קרא עוד »
מרץ 04, 2024
תיקי השקעות – איפה להתחיל
כבר לא מעט חודשים אתם אומרים לעצמכם שהגיע הזמן להתחיל להשקיע? יש לכם סכום כסף לא מבוטל שהצלחתם לחסוך...
קרא עוד »
אפר 19, 2022