מה כולל תהליך ניקוי לאחר שריפה?

תהליך ניקוי לאחר שריפה

שריפות הינן הסיוט הגדול של בני האדם. האש שורפת ומכלה את כל הנקרה בדרכה ללא רחמים וללא התחשבות, היא גורמת לנזקים קשים הכוללים פיח וריח בכל המערכות הקיימות באזור המבנה ומשתקת את הפעילות התקינה שלהם. נזקי האש גורמים לכך שלא ניתן יהיה לשהות במבנה גם לאחר כיבוי השריפה במידה ולא שיקמו את הנזקים ולא ניקו את המקום כמו שצריך לאחר שהאש כבתה.

מה קורה למבנה לאחר שריפה?

קודם כל חשוב להבין למה האש גורמת כאשר היא משתוללת ללא רחם. השריפה הינה מקור חום הרסני ביותר והיא גורמת לריאקציות כימיות אשר יוצרות משקעים הרסניים בכל מבנה. כמו כן, יש לתוצרי השריפה השפעות הרסניות מאוד על מבנים וכל מה שהם כוללים – תכולה, ציוד, רהיטים וכן הלאה. תוצרי האש נחשבים למזהמים ביותר ויכולים להמשיך ולגרום לנזקים גם לאחר שהאש כבר אינה משתוללת.

ניקוי לאחר שריפה – למה זה כל כך חשוב?

חשוב לציין כי כל הנזקים שהוזכרו לעיל ימשיכו ויהרסו את המבנה בכל עת כל עוד שלא יערכו בו שיקום נזקים רציני ויסודי. ויתרה מכך, בכל שעה שעוברת, הולך וגדל היקף הנזק לתכולת הבניין ולבניין עצמו. ולא רק זאת, אלא במידה ומדובר בבניין עסקי כמו חנות, מפעל או מבנה משרדים, הרי שהנזק גדול אף יותר מכיוון שהפעילות העסקית מושבתת אף היא בכל הזמן בו לא ניתן לשהות במבנה בעקבות נזקי השריפה.

תהליך ניקוי לאחר שריפה – כך זה עובד

חברת ניקיון שפועלת בתחום ניקוי לאחר שריפה היא הכתובת המתאימה לפנות אליה לאחר שהמבנה שלכם ניזוק מאש. החברה עוצרת קודם כל את התפשטות הנזקים ומייצבת אותו על ידי נטרול מזהמים, ולאחר מכן פונה לתקן את כל הדרוש תיקון.

למדו מה תפקידם של יבשני לחות

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הגיע הזמן להשתדרג עם מתקן לסבון ידיים בשירותי המשרד שלכם
מתקן לסבון ידיים הוא חיוני בכל מקום שבו יש אנשים. על אחת כמה וכמה במקום העבודה, שם באים במגע עם אנשים...
קרא עוד »
ספט 28, 2021
איך ללבוש טייץ לגברים ולצאת גבר
פעם נתפסו הטייץ כפריט לבוש נשי בלבד, אבל עם הזמן פריט הלבוש הזה נכנס בצעדי ענק למלתחה הגברית, ומצא...
קרא עוד »
פבר 06, 2020
שחזורי הארד דיסק מה מקשה על התהליך
לא בטוחים מה לעשות כדי לשחזר את הארד דיסק שלכם והאם זה משהו שאפשר לעשות בכלל? הגורם המרכזי שיכול...
קרא עוד »
יונ 07, 2021