ארון הזזה או ארון פתיחה- מה עדיף?

אם אתם מחפשים ארונות לביתכם, אתם בוודאי יודעים כי בעוד שבעבר הדגם היחיד שהיה מוצע בתחום הארונות היה ארון פתיחה, הרי שכיום לצד ארונות הפתיחה השגרתיים ניתן למצוא גם ארונות הזזה. בשל העובדה שכיום ניתן למצוא גם לא מעט ארונות הזזה במקביל לארונות הפתיחה, לא מעט אנשים תוהים כיצד לבחור את הארון הרלוונטי להם וכן, האם כדאי להם לבחור ארון פתיחה רגיל או שמא כדאי להם לבחור דווקא בארון הזזה?

אז מה כדאי לבחור?

ראשית כל, חשוב מאוד שתבחנו את גודל החלל שאליו צריך להיכנס הארון בחדר טרם אתם רוכשים את הארון. חשוב מאוד שתיקחו מידות מדויקות. חשוב מאוד לדעת כי כאשר מדובר על חלל קטן, ארונות הזזה יהוו את הבחירה הטובה ביותר שכן, ארון מעין זה חוסך במקום ואין צורך להתחשב בדלתות שלו שכן, הן לא נפתחות כלפי חוץ אלא, משתלבות אחת בשנייה. יחד עם זאת, גם לחללים גדולים בהחלט ניתן לבחור בארונות הזזה שכן, יש להם עוד יתרונות בנוסף ליתרון הכרוך בכך שהם תופסים פחות מקום בחלל. בארונות הזזה קל ונוח מאוד לפתוח ולסגור את הדלתות, הם אסתטיים יותר והם מעניקים מראה טוב לכל חדר שבו הם מצויים. לא פעם בתוך ארונות בגדים כאלו יש יותר מקומות אחסון, וחשוב מאוד לבדוק באיזה גודל כל ארון, כמה מקומות אחסון הוא מציע ועוד.

כיצד בוחרים ארון הזזה?

אם החלטתם ללכת על ארון הזזה, חשוב מאוד שתבחרו אותו בהתאם לכמה פרמטרים שונים כגון: חומר הגלם ממנו הוא עשוי כאשר חשוב להקפיד על חומר גלם עמיד ואיכותי, הפרזול של הארון כאשר חשוב להקפיד על פרזול איכותי המאפשר טריקה שקטה של הארון ומעצב את הארון בצורה מושלמת, המידות של הארון והתאמתם לחלל הנתון וכן חנות שמציעה ריהוט במחיר אטרקטיבי. חשוב לרכוש ארונות הזזה רק מחברה אמינה ומומלצת.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחים זולים עד 4000 ש"ח בלי להתפשר על האיכות – כך תעשו זאת
מטבחים זולים עד 4000 ש"ח בלי להתפשר על האיכות - כך תעשו זאת המטבח שנמצא בבית שלנו הוא לב ליבו של המרחב...
קרא עוד »
פבר 08, 2022
פרסום ויחסי ציבור – אל תשאירו את העסק מאחור
שואלים את עצמכם למה אתם לא מצליחים לקדם את העסק ולמצוא לקוחות חדשים באפקטיביות? אם אתם מרגישים שהעסק...
קרא עוד »
אוג 31, 2020
השקעות נדל״ן – תהפכו להיות משקיעים חכמים
לא יודעים איפה להשקיע את הכסף שלכם בנדל״ן? יש כל כך הרבה יעדים להשקעה עד כדי כך שאתם חשים בלבול? נתחיל...
קרא עוד »
מאי 22, 2022