איך להתנהל מול מנהל מקרקעי ישראל בכל הנוגע למס השבחה?

כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע מאנשים אחרים שביצעו עסקאות נדל"ן שונות, במדינת ישראל חובה לשלם מס שבח. מס שבח הוא למעשה מס שמשולם על ידי המוכר, והרבה פעמים מתעוררות מחלקות ומריבות שונות בנושא. מה עושים ואיך מתנהלים נכון? על כך במאמר שלפניכם.


הקושי בהתנהלות מול מנהל מקרקעי ישראל

בין אם אתם מתמודדים היום עם עניינים של מס השבחה, היטל השבחה או כל עניין אחר מול מנהל מקרקעי ישראל, חשוב שתבינו: זה לא הולך להיות פשוט. הבעיה עם מנהל מקרקעי ישראל, היא שמדובר על גוף שאומנם אחראי על המדינות של המדינה ועל הקרקעות, אך זה גוף שפועל בצורה מורכבת, מסובכת ואיטית. למעשה, אנחנו רואים שמנהל מקרקעי ישראל, למרות כל הטכנולוגיה המתקדמת שקיימת בימינו, זה אחד מאותם הגופים שעדיין פועלים בצורה עתיקה ומיושנת. לכן ברור מדוע ההתנהלות מול המנהל מורכבת וקשה.


מה בכל זאת אפשר לעשות בנידון?

זה לא משנה אם הסוגיה שמובילה אתכם להתנהל מול מנהל מקרקעי ישראל קשורה להיטל השבחה או לכל נושא אחר כמו הפקעת קרקעות. מה שבטוח זה שלא כדאי לכם לעשות את זה לבד. אותם סיפורים על אנשים שמצאו את עצמם בהתנהלות של שנים מול המנהל הם סיפורים אמתיים ולכן ברור שתרצו להימנע מהמצב הזה. הפתרון הוא לפנות אל אנשי המקצוע שמבינים בתחום הזה ולבקש את עזרתם.


מה חשוב לברר כשרוצים לקבל עזרה מקצועית בתחום הזה?

מנהל מקרקעי ישראל, כאמור, זה גוף מסועף שלא פשוט להתנהל מולו. לכן, כאשר אתם מנסים לבחון את הדברים לעומק ולראות ממי תוכלו לקבל עזרה בנושא, רצוי לבדוק מה הניסיון של אנשי המקצוע שבהם אתם בוחרים. בנוסף, האם הם באמת הצליחו לעזור ללקוחות אחרים שפנו אליהם? בדקו את חוות את הדעת ותוכלו לבחור במי אתם רוצים להיעזר.

פנו עוד היום אל שמאי מקרקעין בחיפה.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נתוני אשראי שליליים
רוב האזרחים בארץ אינם מודעים לכך, אך למעשה כדאי לדעת כי כל המידע הפיננסי של כל אזרח ואזרח נאסף ומעובד...
קרא עוד »
אוג 24, 2020
חכם משכנתאות: מי צריך יועץ משכנתאות?
כל אדם שחושב לקחת משכנתא יעשה בשכל אם יבחר לפנות אל יועץ משכנתאות כמו עידו עוז. כך תוכלו להבין טוב...
קרא עוד »
מרץ 01, 2022
הרצאות וימי עיון מקצועיים בתחומי הניהול המכירות ושירות לקוחות
Lectures and professional seminars for sales management and customer service אנו כחברה לייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי מאמינים כי מכירות...
קרא עוד »
פבר 06, 2021