יניב ארד רואה חשבון

הקמת עסק חדש דורשת מאתנו להתייחס ללא מעט פרטים, ובעיקר: להתנהל נכון מול הרשויות. לצורך כך רצוי לפנות לרואה חשבון, שכן בלעדיו לא תמיד יהיה לנו פשוט לבצע את הדברים בצורה חוקית ונכונה. 

מדוע יניב ארד רואה חשבון הוא הכתובת שלכם? 

זה לא משנה איזה עסק אתם מקימים. זה אפילו לא חשוב כמה עובדים יהיו לכם בסופו של דבר. מה שכן משמעותי, זה לעשות את הדברים בצורה נכונה. המדינה שלנו מלאה בסיפורים על אנשים שפתחו עסקים ונכנסו לחובות מול מס הכנסה ומע"מ. למען האמת, פעמים רבות החובות הללו נצברים בגלל התנהלות כלכלית לא נכונה. לכן, אם חשוב לכם להימנע מהעניין הזה, פנו אל יניב ארד רואה חשבון

מה עושים בפועל רואה החשבון? 

אומנם זה נכון שהתשובה לשאלה הזאת תלויה בשאלה מי אתם בוחרים ואיזה רואה חשבון יהיה לכם, אך בפועל, ניתן לראות שרואי החשבון מבצעים פעולות שונות. למשל, רואה החשבון יהיה האדם שיפתח את התיק שלכם במע"מ ובמס הכנסה. הוא יכול להיות שם היועץ שלכם לענייני מיסים ולהתנהלות נכונה. בנוסף, יש כמובן גם רואי חשבון שיכולים להיות אחראים על ניהול המשכורות שאתם נותנים לעובדים שלכם בעסק ועוד. 

מה חשוב לבדוק כשמחפשים רואה חשבון? 

כתוצאה מכך שיש הרבה רואי חשבון בישראל, ברור שצריך לבדוק במי אתם בוחרים. חלק ממה שחשוב לברר זו השאלה עד כמה רואה החשבון מנוסה? והאם הוא מקצועי כמו יניב ארד רואה חשבון? האם מדובר על רואה חשבון שלקוחות אחרים ממליצים עליו בחום? שווה לעצור ולהתייחס לכל הפרטים האלה. רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון ושאתם עומדים לפנות לאדם שבאמת יוכל לעזור לכם להתנהל נכונה מבחינת המיסים והתשלומים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סקרי סיכונים – לזהות את הסיכונים לפני שהם קורים 
כל עסק עומד בפני סיכונים. הסיכונים האלה יכולים להיות כל דבר, מאסונות טבע ועד התקפות סייבר. ככל שעסקים...
קרא עוד »
יונ 24, 2023
מוצרי פרסום לראש השנה – הדפסה על לוחות שנה, יומנים ועוד
יש שפע מדהים של מוצרי פרסום שניתן לעשות בהם שימוש במיוחד לכבוד ראש השנה, כך שאם אתם מחפשים רעיונות...
קרא עוד »
ספט 24, 2018
אילוף כלבים בפנסיון: התאמת תרגילים לכלבים מבוגרים
אילוף כלבים בפנסיון עם מתי מסר הוא הזדמנות שלא תסולא בפז לשפר את כישוריהם, התנהגותם ורווחתם הכללית....
קרא עוד »
יול 04, 2023