איך בודקים את שער אתריום?

אם הגעתם לכאן אתם בוודאי מחפשים מידע אודות אתריום עם דגש על שער אתריום עדכני. המטבעות הדיגיטליים צפויים לשנות את העולם ולכם יש הזדמנות לקחת חלק במהפכה ולהרוויח ממנה. פלטפורמת אתריום הפכה תהליכי בניית תוכנה מבוססים בלוקצ'יין  להליך הרבה יותר פשוט ונגיש. הפלטפורמה ממשיכה להתפתח ולהתחזק בעולם כולו. 

איך הכול התחיל?

אתריום פותח על ידי צעיר בן 25 ממוצא רוסי קנדי שנחשב היום לגאון. ויטליק בוטרין חקר לעומק את הקוד של הביטקוין וגילה כיצד ניתן לעשות שימושים נוספים בבלוקצ'יין. הוא נטש את לימודיו באוניברסיטה ובילה את כל זמנו בפיתוח של פלטפורמת אתריום. המטרה הראשית שלו היא פיתוח מחשב עולמי באמצעותו משתמשים יוכלו לפתח תוכנות ולהריץ תוכנות בעוד התוכנות 'מדברות' ביניהן. פלטפורמת אתריום מנסה לקחת את האינטרנט צעד אחד גדול קדימה. יש לויטליק בוטרין סיכוי לשנות את עולם האינטרנט שאנחנו מכירים. 

מה זה שער אתריום?

בדומה לביטקוין גם אתריום אפשר יהיה לכרות או לרכוש. כריית אתריום דורשת שימוש ביכולת עיבוד הגרפיקה של מחשבים. בלוק חדש מצטרף לרשת בממוצע אחת ל-15 שניות. בכל פעם בה בלוק נחתם הכורה מקבל 2 מטבעות אתריום. שער אתריום קובע את השווי של המטבע ואת מחיר הקנייה. כדאי לשים לב לתנודות של השער ולהחליט בהתאם האם ההשקעה בכריית אתריום אכן משתלמת. 

כיום ההיצע כולל כ-114 מליון מטבעות אתריום ללא כמות מקסימלית. ההגבלה היחידה היא על ייצור של 18 מיליון מטבעות חדשים בכל שנה. ויטליק בוטרין עומד בראש צוות הפיתוח ופועל במרץ לקידום החברה. מיטב המוחות עמלים מסביב לשעון על פיתוח הפלטפורמה. האגודה מוגדרת כאגודה ללא מטרת רווח והיא ממוקמת בשוויץ. המטרה היא המשך פיתוח תמידי באמצעות תרומות. 

קראו עוד באתר של BITS OF GOLD >>>

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המדריך שלך לקניית רכבים לפירוק
בעולם מיחזור הרכב, קניית רכבים לפירוק היא פן פחות מדובר אך מרתק להפליא. תהליך זה אינו רק על פירוק...
קרא עוד »
ינו 30, 2024
קונה רכבים מושבתים, הדרך לסלק את הגרוטאה מהחצר
יש לך גרוטאה חביבה בחנייה? גרוטאה ששימשה אותך נאמנה ועכשיו היא כבר לא בשימוש? אם גם לך יש רכב ישן ששוכב...
קרא עוד »
מאי 28, 2019
מהם דמי תאונה ולמי זה מגיע?
דמי תאונה משולמים על ידי המוסד לביטוח לאומי עבור מי שקרתה לו תאונה במרחבים שונים, כמו בביתו או בדירה...
קרא עוד »
ספט 17, 2019