מה צריך לדעת לפני שניגשים למשימת ניקוי שטיח מקיר לקיר?

שטיחים מקיר לקיר נמצאים בחדרי מגורים, חדרי ישיבות, מסדרונות וגם בחדרי המתנה. הם תורמים למראה ולעיצוב וגם מבודדים קור וחום ומעניקים תחושה נעימה למי שיושב או שוכב עליהם. מדובר בשטיחים שהוכנו במיוחד למטרה זו והותקנו על פי מידות שנקבעו מראש. עם הזמן השטיחים צוברים לכלוך, אבק, אדי מים, שערות חלקיקי עור ומזיקים נוספים ואז נדרש ניקוי יסודי שלהם. את השטיחים אי אפשר להזיז ממקומם ולכן נדרש פעולה במקום ורצוי שיבציעו אותה אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון. ניקוי מזדמן של השטיחים הכרחי כדי למנוע בלאי שיוביל לצורך להסיר אותם ממקומם ולהחליפם בשטיח חדש, ולשאת בעלויות כמובן.

מדוע כדאי להזמין ניקוי מקצועי

אם מדובר בבית או במשרד, ניקוי שטיחים מקיר לקיר אינו משימה פשוטה. לעתים יש על השטיח רהיטים וחפצים כבדים שאינם ניתנים להזזה, ובמקרים כאלה פועלים מקצועניפ יידעו למצוא פתרון ולנקות היטב את השטיח מכתמים שונים, כולל כתמים קשים של דם או צבע. ניקוי מקצועי מבטיח מראה מבריק של השטיח, שמעניק הרגשה נעימה ועושה רושם טוב על מבקרים מזדמנים, בניגוד לשטיח מוזנח, אשר פוגל בתדמית שלכם. לרשותם של הפועלים יעמדו חומרי ניקוי מיוחדים שאינם נגישים לקהל בחנויות רגילות והודות לניסיונם יובטח לכם תהליך ניקוי מקצועי וזהיר, אשר ישמור על מראה ואיכות השטיח.

שלבי הניקוי

אם מדובר בנקוי שבועי אז תוכלו להשתמש בשואבי אבק רגיל, אבל בניקוי יסודי רצוי להזמין אנשי מקצוע אשר יידעו לשאוב את האבק והלכלוך ולאחר מכן יקרצפו את השטיח בקצף יבש כדי להחזיר ברק וצבע טבעי. כדאי לעשות מאמץ להסיר מהשטיח את כל הרהיטים האפשריים וזאת כדי להקל על הניקוי.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מקימים סטארט אפ?
אנשים רבים רוצים להיות הבוס של עצמם, להחליט באילו שעות לעבוד, כמה לעבוד, מה ללבוש לעבודה, מה לעשות, במה...
קרא עוד »
מרץ 30, 2022
עבירות סמים ודרגות ענישה
מאז ומתמיד בני האדם נמשכו אל צמחים אשר גרמו להזיות או להרגשה טובה ואפשר לראות זאת בטבק, בפטריות ההזיה...
קרא עוד »
מאי 07, 2019
מערכת ניהול הדרכה – הפתרון הנוח לארגונים
בסביבת עבודה של ארגונים, שבה יש צורך להדריך עובדים חדשים בכל פעם מחדש ולבצע הסבה של עובדים ממחלקות...
קרא עוד »
מרץ 20, 2022