למה כדאי לבצע איטום מבנים בסנפלינג?

עבודה בגובה היא עבודה מסוכנת לכן כל עבודה שמתבצעת בגובה מחייבת הכשרה מתאימה ואישור בתוקף של יכולת העובד לבצע עבודה בגובה. חובה להצטייד בציוד מגן אישי ובנוכחות של אדם נוסף אשר בודק את אופן האבטחה ומאשר לעלות לגובה.

איטום מבנים רבי קומות

איטום מבנים נעשה כדי למנוע חדירת מים ורטיבות ולבניין. מהלך זה חייב להתבצע בצורה נכונה יעילה ובצורה אסתטית ונעימה לעין. איטום לקוי יכול לגרום לחדירת מים ורטיבות למבנה ולהתפוררות של הקירות.

פרט לעוגמת הנפש של הדיירים כיוון שהקירות החיצוניים משפיעים על הקירות הפנימיים ויוצרים מצב שבו הם לא מבודדים בחורף ובקיץ. לכן לאיטום יש חשיבות גדולה בתהליך הכנת המעטפת של הבניין.

למה כדאי לבצע איטום בסנפלינג?

איטום בניין בגובה מתבצע לאחר ניקוי מעטפת הבניין והוצאת אריחים שבורים או סדוקים. כדאי לבצע איטום מבנים בסנפלינג במצבים שבהם מדובר בבתים בני כמה קומות או רב קומות שבהם אי אפשר להקים פיגומים.

כאשר אין גישה רחבה ופתוחה אשר מאפשרת הכנת פיגומים אין ברירה אלא לבצע את האיטום בעזרת סנפלינג. עבודה על פיגומים דורשת הכנת הפיגום מעצים ובנייתם מתבצעת רק בעזרת קבלן פיגומים מוסמך שעבר הכשרה מתאימה.

בסנפלינג העבודה מתבצעת באמצעות גלישה על חבלים (סנפלינג) ושימוש בפיגומים חשמליים תוך שמירה על כללי בטיחות המחמירים ביותר. במהלך העבודה אין צורך בהכנה מרובה כמו בעת הקמה של הפיגומים לכן לקוחות רבים מעדיפים שיטה מתקדמת זו.

באמצעות עבודות גובה בסנפלינג מבצעים את כל הצעדים הנדרשים במהלך עבודת האיטום, על פי הסדר הנכון מבחינת החומרים וכך מטפלים בכל הרבדים של הקירות החיצוניים, כולל איטום שלילי במקומות שהם נמוכים כמו מרתפים, פירים ומקלטים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניקוי חלונות לבתים פרטיים – מה המחיר ולמי פונים?
חלונות הם אובייקט שנוטה להתלכלך. אבק, כתמים אחרים והצטברות שמחייבת תחזוקה קבועה כדי לשמור על החלונות...
קרא עוד »
אפר 30, 2022
מצעים בהדפסים מהנים לילדים ונוער
אחד הדברים החשובים ביותר לכל אדם ובפרט לילדים ובני נוער, זוהי שינה איכותית וטובה. שינה לא מספיק...
קרא עוד »
ספט 26, 2018
השקעות נדל"ן
השקעות בנדל”ן הן חלק מהיעדים הנחשקים ביותר בקרב מרבית האוכלוסייה בשנים האחרונות. זאת בעקבות כך...
קרא עוד »
דצמ 11, 2022