למה כדאי לבצע איטום מבנים בסנפלינג?

עבודה בגובה היא עבודה מסוכנת לכן כל עבודה שמתבצעת בגובה מחייבת הכשרה מתאימה ואישור בתוקף של יכולת העובד לבצע עבודה בגובה. חובה להצטייד בציוד מגן אישי ובנוכחות של אדם נוסף אשר בודק את אופן האבטחה ומאשר לעלות לגובה.

איטום מבנים רבי קומות

איטום מבנים נעשה כדי למנוע חדירת מים ורטיבות ולבניין. מהלך זה חייב להתבצע בצורה נכונה יעילה ובצורה אסתטית ונעימה לעין. איטום לקוי יכול לגרום לחדירת מים ורטיבות למבנה ולהתפוררות של הקירות.

פרט לעוגמת הנפש של הדיירים כיוון שהקירות החיצוניים משפיעים על הקירות הפנימיים ויוצרים מצב שבו הם לא מבודדים בחורף ובקיץ. לכן לאיטום יש חשיבות גדולה בתהליך הכנת המעטפת של הבניין.

למה כדאי לבצע איטום בסנפלינג?

איטום בניין בגובה מתבצע לאחר ניקוי מעטפת הבניין והוצאת אריחים שבורים או סדוקים. כדאי לבצע איטום מבנים בסנפלינג במצבים שבהם מדובר בבתים בני כמה קומות או רב קומות שבהם אי אפשר להקים פיגומים.

כאשר אין גישה רחבה ופתוחה אשר מאפשרת הכנת פיגומים אין ברירה אלא לבצע את האיטום בעזרת סנפלינג. עבודה על פיגומים דורשת הכנת הפיגום מעצים ובנייתם מתבצעת רק בעזרת קבלן פיגומים מוסמך שעבר הכשרה מתאימה.

בסנפלינג העבודה מתבצעת באמצעות גלישה על חבלים (סנפלינג) ושימוש בפיגומים חשמליים תוך שמירה על כללי בטיחות המחמירים ביותר. במהלך העבודה אין צורך בהכנה מרובה כמו בעת הקמה של הפיגומים לכן לקוחות רבים מעדיפים שיטה מתקדמת זו.

באמצעות עבודות גובה בסנפלינג מבצעים את כל הצעדים הנדרשים במהלך עבודת האיטום, על פי הסדר הנכון מבחינת החומרים וכך מטפלים בכל הרבדים של הקירות החיצוניים, כולל איטום שלילי במקומות שהם נמוכים כמו מרתפים, פירים ומקלטים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות לעיצוב הזמנות לאירועים מוצלח
עיצוב הזמנה לאירוע הוא היבט קריטי בתכנון האירוע, לעתים קרובות נותן את הטון לכל האירוע. כנקודת המגע...
קרא עוד »
ינו 06, 2024
חתונות קטנות – הטרנדים החמים של 2018
כל אחד רוצה להתחתן בצורה היפה והמרשימה ביותר שיש. ההבנה היא כי החתונה תישאר לעד חרוטה בראשנו וזה אומר...
קרא עוד »
נוב 08, 2018
הטעויות שאנשים עושים בהזמנת בגדים אונליין
אין זה סוד, שעם הזמן אנחנו עוברים לקנות יותר ויותר בגדים דרך האינטרנט. אנחנו מוותרים על הצורך ללכת אל...
קרא עוד »
מאי 13, 2020