משכנתא על נכס קיים

משכנתא היא הלוואה שבנק או מוסד פיננסי אחר נותן ללווה בתמורה לזכות השימוש בנכס כבטוחה. משכנתא משמשת לרוב אנשים שרוצים למחזר את ביתם ולקנות בית חדש.

המשכנתא היא סוג נפוץ מאוד של הלוואה.היא משמשת בדרך כלל לרכישת נכס ולאחר מכן למכור אותו. הקונה משלם את הריבית על ההלוואה עד שהנכס נמכר ביותר ממה ששילם עבורו.

כיום יש לא מעט סוגים שונים של משכנתאות: משכנתא לכל מטרה, משכנתא למסורבים, משכנתא על דירה שנייה, משכנתא על נכס קיים, משכנתא הפוכה ועוד. במאמר זה נדבר על משכנתא על נכס קיים

משכנתא על נכס קיים – כל מה שצריך לדעת בנושא!

משכנתא על נכס קיים, היא בעצם לקיחת הלוואה כנגד הנכס שלכם. ישנן המון סיבות מדוע אנשים בוחרים לקחת משכנתא על נכס קיים והן:

  • צורך בכסף נזיל לשם סגירת חובות, איחוד הלוואות
  • חיים נוחים ונטולי דאגה
  • קניית בית לילדים
  • ועוד.

אנשים רבים בוחרים לקחת משכנתא על נכס קיים, מאחר ואין ביכולתם לקחת משכנתא רגילה, אין להם את ההון הראשוני כדי לקבל משכנתא, לכן על מנת להשיג את הכסף הם צריכים לשעבד את הנכס שלהם.

איפה ניתן לקחת משכנתא על נכס קיים

כיום ניתן לקחת משכנתא על נכס קיים בבנקים השונים ובמקורות מימון חיצוניים. ישנם כיום לא מעט חברות שמציעות משכנתא על נכס קיים והלוואות גדולות אחרות. החוכמה היא כמובן לבחור בחברה או בבנק שמציע את ההצעה הכי משתלמת. כמובן לפני שאתם חותמים על לקיחת משכנתא וודאו כי אתם בוחרים בחברה אמינה ואיכותית או בבנק שיטיב עמכם. שימו לב לאותיות הקטנות בחוזה ווודאו כי אתם יודעים מה ההשלכות אם לא תעמדו בהחזרים החודשיים. 

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בעל נכס נדל"ן? כל מה שצריך לדעת לפני שאתה מוכר את הנכס
ידוע שלפני רכישת נכס יש לערוך אינספור בדיקות, אך חשוב לדעת שגם על הצד השני לנהוג בזהירות ואף קיימים...
קרא עוד »
מרץ 16, 2019
פתחת חברה? על ייעוץ עסקי לחברות שמעת?
אם פתחתם חברה לאחרונה, ייתכן שלפעמים אתם שמים לב שאתם אובדי עצות, כי גם בשלבים הראשוניים וגם בשלבים...
קרא עוד »
דצמ 28, 2020
השלבים בהפקת אירוע עסקי
מאחורי כל אירוע עסקי מוצלח מסתתרים תכנון וביצוע מוקפדים. בין אם מדובר בכנס, סמינר, תערוכה מקצועית או...
קרא עוד »
ספט 13, 2023