אקדח גז פלפל

נשק זה משמש לעתים קרובות להגנה עצמית ולשימוש משטרה כדי לרסס גז פלפל לעיניו של חשוד

גז פלפל הוא סוג של גז מדמיע שעלול לגרום לגירוי, שיעול ועיוורון זמני. זה נמצא בשימוש על ידי פקידי אכיפת החוק במשך שנים רבות, ובדרך כלל מרוסס לעיני חשודים כדי לעוור אותם זמנית ולבטל את יכולתם. בקרו בחנות פנטום ציוד להגנה עצמית למידע נוסף.

רובי גז פלפל הם סוג של נשק המשתמש בתרסיס פלפל כמרכיב העיקרי שלו. הם משמשים להגנה עצמית או כדי לנטרל את התוקפים.

אחד היתרונות של סוג זה של נשק הוא שניתן לפרוס אותו במהירות ובעל טווח ארוך. זוהי גם אפשרות זולה עבור אלה שרוצים להגן על עצמם מפני תוקפים או פושעים.

תרסיס פלפל משמש לעתים קרובות על ידי המשטרה כדי למנוע ולשלוט בפשיעה, כמו בדוגמה זו. התרסיס יכול לשמש גם כדי לעוור זמנית או להסיח את דעתו של מישהו. מפלסטיק ומתכת, כאשר חלק המתכת הוא הזרבובית, אשר מרסס את תרסיס הפלפל כאשר הוא נמשך לאחור על ידי המשתמש. חלק הפלסטיק מעוצב בדרך כלל כמו אחיזת אקדח ומגיע עם מחזיק מפתחות מחובר כך שניתן לשאת אותו בנוחות על ידי המשתמש.

יתרונות אקדח גז פלפל

אקדח גז פלפל הוא סוג של נשק לא קטלני המשתמש בתרסיס פלפל בתור הקליע. הם משמשים בדרך כלל על ידי רשויות אכיפת החוק כדי לשלוט בהמונים סוררים. הם שימשו גם בבתי כלא ובבתי ספר.

רובי גז פלפל משתמשים במחסנית גז דחוס, המועמסת לתוך קנה האקדח, כדי להניע זרם של גז פלפל במהירות גבוהה. המחסנית יכולה להכיל עד חמש מנות של תרסיס פלפל בתא שלה, וזה מספיק לעד חמש שניות של ריסוס רצוף. רובי גז פלפל פותחו לראשונה בסוף המאה ה-19 ומאז נעשה בהם שימוש נרחב.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיסוי ורילוקיישן – מה הקשר
על פי חוקי המס בישראל, כל תושב ישראלי חייב לשלם מס הכנסה על ההכנסות שלו. בין אם מדובר על הכנסות שהוא...
קרא עוד »
נוב 08, 2020
תמ"א 38 ופינוי בינוי – מהם ההבדלים?
תחת הכותרת של התחדשות עירונית ניתן להבדיל בין שתי תוכניות מרכזיות. האחת היא תמ"א 38 והשנייה היא פינוי...
קרא עוד »
מאי 27, 2021
האם כל חנות פיזית צריכה גם חנות באינטרנט?
חנויות באינטרנט הן העתיד של עולם הקמעונאות. הם המקום שבו אתה יכול לקנות הכל. החל מבגדים, נעליים ועד...
קרא עוד »
נוב 13, 2022