הבאת ילד בהורות משותפת – על מה חשוב לתת את הדעת?

אנשים רבים מוצאים את עצמם במצב קשה כאשר הם מתגרשים או נפרדים מהאחר המשמעותי שלהם ויש להם ילדים משותפים. פעמים רבות, הורה אחד יגדל בסופו של דבר את הילדים בעוד שההורה השני אינו מעורב בחייו כלל. זה יכול להוביל לטינה ורגשות פגועים משני הצדדים של הקשר מה שמקשה על הורות משותפת לכל המעורבים. הפתרון – הבאת ילד בהורות משותפת – במקרה זה, בני הזוג עם הילדים לא נשואים. הם החליטו לחיות יחד כידידים ולחלוק את המשמורת על הילדים. 

הבאת ילד בהורות משותפת, יתרונות והשלכות 

  1. חשוב לציין שהורות משותפת ללא נישואין אינה אומרת שאינך מחויב לילדך או לבן הזוג. אתה עדיין צריך להתאמץ לרווחת ילדך – רגשית, פיזית וכלכלית.
  2. הבאת ילד בהורות משותפת ללא נישואים יכולה להועיל הן להורים והן לילד. הורות משותפת יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לשני ההורים לעבוד יחד כצוות, תוך מתן יציבות ותחושת נורמליות לילד.
  3. מחקר של מרכז המחקר Pew מצא שילדים שחיים בהסדרי משמורת משותפת נוטים יותר לקבל הישגים לימודיים גבוהים יותר, פחות עבריינות והריון בגיל ההתבגרות, רמות גבוהות יותר של הערכה עצמית, פחות בעיות התנהגות וכישורים חברתיים טובים יותר מאשר ילדים שחיים עם רק הורה אחד.
  4. משמורת משותפת היא לא תמיד קלה או נוחה. זה דורש מאמץ משמעותי משני ההורים כדי לוודא שהסידור עובד היטב עבור כל הצדדים המעורבים. 
  5. חלק מהיתרונות של הבאת ילד להורות משותפת ללא נישואים הם בכך שהיא מאפשרת גמישות רבה יותר עם טיפול בילדים ומשמורת, חוסכת בעלויות כמו מעונות יום, ומאפשרת להורים גרושים לשמור על מערכת יחסים עם ילדיהם. מידע נוסף באתר אורו הורות משותפת
Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פרויקטיי נדל"ן חדשים לדתיים בישראל
לקהילה היהודית אורח חיים ייחודי וזקוקה למיזמי דיור על מנת להכיל את אוכלוסייתה הגדלה. פרויקטים אלה...
קרא עוד »
יונ 07, 2023
תובנות לעיצוב הזמנות לאירועים מוצלח
עיצוב הזמנה לאירוע הוא היבט קריטי בתכנון האירוע, לעתים קרובות נותן את הטון לכל האירוע. כנקודת המגע...
קרא עוד »
ינו 06, 2024
קורות חיים למנהל מכירות
רוצים למצוא משרה מעולה בתחום המכירות? הכנה של קורות חיים למנהל מכירות תהיה נדבך משמעותי בניסיונות...
קרא עוד »
מאי 01, 2021