איך מקימים סטארט אפ?

אנשים רבים רוצים להיות הבוס של עצמם, להחליט באילו שעות לעבוד, כמה לעבוד, מה ללבוש לעבודה, מה לעשות, במה להשקיע ועוד. יתרה מכך העובדה שאנו שומעים כל הזמן על חברות סטארט אפ הנמכרות במיליונים רק קורצת ליותר ויותר אנשים לרצות להגיע לשם, לחיות את החיים הטובים וליהנות מכל מה שיש לעולם הזה להציע. זה בסדר גמור לאהוב כסף ואם עושים בו שימוש נכון הוא גם יכול לסייע להרבה מאוד אנשים וגם לשמש אותנו להגשים את כל החלומות שלנו, ושל הקרובים שלנו ושל מעגלים נוספים של משפחתנו ומעבר לכך. אבל איך מקימים סטארט אפ? ובכן מדובר בדרך ארוכה. בכתבה זו ננסה לסקור בקצרה כמה מהשלבים החשובים בתהליך.

שלב 1 – מציאת הרעיון:

אם אתם שואלים את עצמכם איך מקימים סטארט אפ הרי שהצעד הראשון בדרך לשם הוא למצוא רעיון טוב למוצר/שירות שעליו יכולה החברה להתבסס. רעיונות טובים מבוססים על בעיות הלקוחות מהחיים שלנו ושל מכרנו או של אנשים אחרים ומציאת פתרון לאותה בעיה. לאחר מכן כדאי לפשט את הרעיון כדי לייצר אב טיפוס במינימום הוצאות אך שעדיין יהיה פונקציונלי למשתמש.

שלב 2 – בדיקת היתכנות: 

בשלב השני נאלץ לעשות בדיקת היתכנות. בדיקה זו היא בעצם ניסיון לשווק ברשת האינטרנט, ברשתות החברתיות או לאנשים קרובים אלינו את המוצר ולבדוק אם תחילה יש לו ביקוש ועניין. במידה ואין נצטרך לחשוך אם כדאי לשפר את הרעיון או לחפש רעיון חלופי. במידה ויש מתקדמים הלאה.

שלב 3 – מציאת משקיעים ורישום כעסק:

בשלב הבא נחפש משקיעים או מימון להתחיל את העבודה, נרשום את החברה כעסק ונתחיל לעבוד על פיתוח המוצר בכל הכרוך בכך. מדובר בהליך ארוך שאי אפשר לסכם במשפט אחד (קראו בהרחבה באתר Startplan) אולם כדאי לקרוא על כך בהרחבה בכל הנוגע למציאת משקיע לסטארט אפ.

למידע נוסף, היכנסו לאתר של start plan

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה חברה לייעוץ משכנתאות יכולה לחסוך לכם?
בעזרתה של חברה לייעוץ משכנתאות תוכלו לחסוך סכומים משמעותיים למדי של כסף. יתאפשר לכם לחסוך אפילו מאות...
קרא עוד »
ינו 11, 2021
עיצוב חתימה למייל – איך מעצבים חתימה בצורה יפה
כשאנחנו שולחים מכתב, בין אם הוא עסקי או אחר, אז סביר להניח שאנחנו נחתום עליו על מנת שהנמען ידע מי עומד...
קרא עוד »
אוג 15, 2020
נקודות משמעותיות בחייו של אורי לופוליאנסקי
אחד מאנשי הציבור הישראלים עם הביוגרפיה המעניינת ביותר, ללא ספק הוא אורי לופוליאנסקי. על פניו,...
קרא עוד »
אוג 13, 2018