סקידים לתעשייה

סקידים הם סוג של צינור המשמש ביישומים תעשייתיים. הם מיועדים לשימוש עם מערכות צנרת אחרות ויש להם הגבלת משקל של עד .

החלקות הן בעיה נפוצה במערכות צנרת תעשייתיות. ניתן למצוא אותם ביישומים תעשייתיים רבים, כולל צינורות, מיכלים וציוד אחר. החלקות הללו עשויות בדרך כלל מפלדה או אלומיניום ונועדו לעמוד בלחץ גבוה, טמפרטורה ורעידות. החלקים משמשים להובלת צינורות, כבלים ופריטים אחרים על ידי הרצתם על פני משטח. הם משמשים גם לחיבור צינורות יחד או לנשיאת חפצים גדולים. הם יכולים להיות בכל צורה או גודל, אבל הם בדרך כלל בצורת גלילית.

מושג החלקה אינו חדש. למעשה, זה קיים כבר יותר ממאה שנה. אבל הרעיון שימש רק בעשור האחרון לערך כדי לפתור בעיה ספציפית: איזון צינורות על החלקה.החלקים משמשים כדי למנוע מצינורות הנירוסטה לנוע כשהם מחוברים זה לזה. הם מונחים על הצינורות כדי למנוע מהם לזוז כשהם מחוברים זה לזה.

אך סקידים יכולים לעזור לנו? 

סקידים הם פתרון לבעיה זו בכך שהם נותנים לחברות דרך לייצר פלדת אל חלד משלהן מבלי להשקיע במכונות וטכנולוגיות יקרות. סקידים הם בעצם חלקים גדולים של נירוסטה שניתן לייצר בקנה מידה עם השקעה מינימלית ועלויות עבודה מינימליות. תהליך ייצור החלקות הוא די פשוט: אתה פשוט קונה יריעות נירוסטה, חותך אותן לגדלים שאתה צריך ואז מרתך אותם יחד באמצעות ציוד ריתוך מיוחד.

סקידים לצנרת נירוסטה נמצאים בשימוש כבר זמן רב, אך מכיוון שאנו יודעים שיש כמות מוגבלת של מקום פנוי במקומות העבודה והמשרדים שלנו, לא קל להניח החלקות על הצינורות מבלי לעשות יותר מדי רעש. החלקים הומצאו על ידי מהנדסים ומעצבים, אך השימוש בהם לא היה נפוץ עד כה. רק לאחרונה החלו החלקות הללו להיות פופולאריות בגלל הרבגוניות והביצועים האיכותיים שלהן.

לרכישת ציוד וצנרת לתעשייה >>>

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ למנהלים – לספק להם את הערך הנוסף
ישנם סוגי מנהלים שונים אשר עובדים בחברות ועסקים, בין אם מדובר בכאלה שבבעלותם ובין אם מדובר בכאלה...
קרא עוד »
ינו 26, 2020
גילוי אבני חן נסתרות: 4 יתרונות פחות ידועים של אוסטאופתיה לכאבי גב
בתור סמכות לא מדוברת בתחום הבריאות, אני שואפת לשפוך אור על כמה מהיתרונות הפחות מוכרים אך בעלי ערך...
קרא עוד »
דצמ 28, 2023
ריהוט איטלקי: תובנות על עולם של אלגנטיות ואומנות
ריהוט איטלקי, שילוב של מסורת אמנותית וחדשנות מודרנית, כבש זה מכבר את תשומת הלב של חובבי עיצוב ברחבי...
קרא עוד »
דצמ 29, 2023