איך שברתי את הרגל בירידה מהאוטובוס והצטערתי שלא היה לי ביטוח תאונות אישיות

איך שברתי את הרגל בירידה מהאוטובוס והצטערתי שלא היה לי ביטוח תאונות אישיות

הרבה מאוד אנשים, במיוחד צעירים וחזקים, דוחים את כל ההצעות לביטוחים השונים אותם מציעים להם. הם בטוחים כי הם לא צריכים את הביטוחים למיניהם. הם צעירים, הם בריאים ומה להם לביטוח סיעודי, מה להם ביטוח אובדן כושר עבודה או לביטוח תאונות אישיות. הם לא רואים בכך כל צורך. הבעיה היא שפעמים רבות, כאשר הם כבר כן רוצים להצטרף לביטוח, הם מגלים כי הם למעשה אחרו את הרכבת וכי בשלב כזה כבר אין להם כל דרך לבטח את עצמם ולהתחיל לקבל את הפיצויים.

כך זה לדוגמא במקרים אשר בהם המבוטח נפגע בתאונה בעבודה, או שהוא נפגע בתאונה אישית ברחוב, בירידה מהאוטובוס, מנפילה תמימה ברחוב וכדומה. במקרים מן הסוג הזה עשוי הביטוח להועיל רבות. המבוטח יכול ליהנות מפיצויים שווים במיוחד אשר אלו יעמידו אותו על רגליו ויסייעו להמשיך בשגרה מהבחינה הכלכלית.

ביטוח תאונות אישיות – זה לא מיותר!

לא פעם מוצא את עצמו הנפגע כאשר הוא מושבת. הוא אינו מסוגל לחזור לעבודה, כתוצאה מזה הוא גם לא מקבל משגורת ולמעשה הוא פשוט נמצא במצב כלכלי לגמרי לא שפוי. כל זה בנוסף לסבל ולכאבים אשר מהם הוא סובל בעקבות התאונה.


ברור אם כן כי גם עבור אנשים אשר סבורים כי הביטוח לתאונות אישיות הינו מיותר עבורם, הרי שברגע האמת כאשר חלילה קורה משהו, או אז שמחים על כל שקל אותו שילמו עבור הביטוח. כי הביטוח מחזיר את עצמו ובגדול. הודות לביטוח מסוגל הנוגע להמשיך בחייו, ליהנות משגרה הכי קרובה למה שהוא היה רגיל עד כה ולמעשה איכות החיים שלו מצליחה להישמר עד כמה שהדבר אפשרי.

הצטרפו לביטוח תאונות אישיות כדי שלא תבכו על חלב שנשפך…

יותר מידי מקרים קיימים אשר בהם המבוטח מוצא את עצמו מצטער מאוד על שלא דאג גם לביטוח תאונות אישיות ברור שהיה זה הרבה יורת טוב במקרים של תאונות שהיה לו אל מי לפנות מלבד לחברה לביטוח לאומי. אין ספק כי הביטוח יעשה עבורו את העבודה.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דירה חדשה מקבלן
הדבר הראשון שתבחין בדירה החדשה הזו הוא העיצוב המסוגנן והמודרני. הדבר השני שתבחין הוא שהוא מלא בכל...
קרא עוד »
מרץ 27, 2023
גילוי יתרונות נסתרים: בחירת תיווך הנדל"ן הנכון
האם אתה על סף קבלת החלטה משמעותית בקריירת הנדל"ן שלך, מהרהר בבחירת חברת התיווך המושלמת? בחירת תיווך...
קרא עוד »
ינו 25, 2024
עורך דין לשון הרע
עורך דין לשון הרע יכול להיות שימושי במיוחד עבר כל אדם, אשר פגע או נפגע מאדם אחר בשל פרסום לשון הרע....
קרא עוד »
ינו 10, 2021