האם ידועים בציבור צריכים הסכם ממון?

הסכם ממון לידועים בציבור

בני זוג שנחשבים ידועים בציבור, הם כאלה שהחליטו לבלות את חייהם יחד – אבל רוצים לעגן את הקשר הזוגי שלהם, לאו דווקא  דרך מוסד הנישואין. אנשים שמבלים כבני זוג, מגדלים ילדים, מקיימים יחסי אישות, גרים יחד ועוד –  מעגנים את הקשר שלהם (לאחר מספר שנים) על ידי עורך דין עורך הסכמי ממון, כמו כאן לדוגמא. עורך הדין יוכל לבחון את הצרכים הכלכליים של בני הזוג וביחס לכך – ימליץ לחתום או לא לחתום על הסכם ממון.

מדוע בני זוג ידועים בציבור צריכים הסכם כזה?

הצורך בהסכם, אינו מגיע מן הסתם בזמן ההתאהבות והרצון לחיות אחד עם השני. צורך זה מתגלה דווקא כשיש עניינים פחות מחמיאים שמתרחשים בקשר, כמו במקרים של פרידה, גידול ילדים בנפרד, הצורך לדאוג לכלכלת המשפחה, במקרים של קבלת נכסים או ירושה ושאר נושאים כספיים שעולים – גם כאשר המצב הזוגי טוב – אבל גם כאשר מסתמן שינוי לרעה או פרידה במערכת היחסים.

מה זה הסכם ממון?

הסכם זה נועד לחלק את הרכוש של בני הזוג, ללא קשר לכתובה או להתחייבות אחרת: כמו שקורה כאשר מתחתנים כדת וכדין או מול בית משפט אזרחי. ידועים בציבור שחיים את חייהם יחד, יכולים לדאוג אחד לעתיד של השניים, על ידי עיגון רכוש וכספים שיחולקו בין בני הזוג במקרה של פרידה, או מן הצד השני של המתרס – לחסום את האפשרות לתבוע רכוש או להשתלט על נכסים אותם הביא כל אחד מבני הזוג אל הקשר הזוגי.

בכך אפשר להגן על ירושות, קופות גמל, נכסים, חסכונות, השקעות, מניות, פנסיות וכל מה שצריך לשמור עליו למען עתיד יחידני או הגנה על רכוש היורשים של בעל הנכסים, עדיין תוהים בשאלה מה זה הסכם ממון? בקרו באתר.

חשוב לדעת כי מי שחותם על הסכם ממון הם אנשים שרוצים להבטיח את עתידם הכלכלי, בעוד שעורכי דין ממליצים לחתום על הסכם כזה גם במקרים של זוגות חד מיניים, מערכות יחסים ארוכות, ידועים בציבור ועוד. בכך אפשר להיות סמוכים ובטוחים כי הרכוש יישאר שלכם, של הילדים שלכם או של היורשים החוקיים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי יתרונות נסתרים של פעילויות חובה באילת או בים המלח
כמומחה לנסיעות ותיירות, אני נרגש לחשוף ארבעה יתרונות משמעותיים אך לעתים קרובות מתעלמים מהחוויה של...
קרא עוד »
מרץ 13, 2024
חתונות קטנות – הטרנדים החמים של 2018
כל אחד רוצה להתחתן בצורה היפה והמרשימה ביותר שיש. ההבנה היא כי החתונה תישאר לעד חרוטה בראשנו וזה אומר...
קרא עוד »
נוב 08, 2018
שלמות תפוחי אדמה: טיפים חיוניים למנה הטובה ביותר שלך
תפוח האדמה, פקעת צנועה אך רב-תכליתית, היה מרכיב עיקרי במטבחים עולמיים במשך מאות שנים. יכולת ההסתגלות...
קרא עוד »
דצמ 25, 2023