מה היתרונות של אייל פז על פני יועצים עסקיים אחרים?

מי שמקליד את הביטוי יועץ עסקי בגוגל, יכול למצוא מגוון רחב של שמות, יועצים עסקיים אשר מציעים את שירותיהם לכל דורש. חלקם בעלי ניסיון רב, לחלקם יש הצלחות גדולות, ועם זאת, אף אחד מהם איננו בר השוואה לאייל פז ייעוץ עסקי.

אייל הוא יועץ עסקי בעל ניסיון רב בתחום, בין אם זה בעבודה מול חברות גדולות וקטנות, חברות מקומיות וכן חברות בינלאומיות. יש לאייל ידע וניסיון רב בנושא, כלים רבים שעוזרים לו לספק ללקוחות שלו את כל העזרה והייעוץ שהם צריכים בשביל שהוא יוכל לקדם אותם.

היתרון הבולט של אייל פז ליווי עסקי לעסקים על פני יועצים אחרים, לא בא לידי ביטוי דווקא בניסיון או בידע, אלא יותר בגישה ובאופן בו הוא עובד עם הלקוחות שלו. הוא לומד להכיר אותם, לומד להכיר את העסקים שלהם. הוא מעמיק בכך, על מנת לספק לדעת כל מה שצריך, בשביל שהוא יוכל לעזור להם להתמודד עם אתגרים שונים.

כיצד אייל עובד עם הלקוחות שלו

נניח ומגיע בעל עסק שמבקש מאייל ייעוץ עסקי. אזי בשלב הראשון, הוא לומד על העסק, על התחום, על המתחרים. ורק אז הוא יכול להתחיל בתכנון יצירת תוכנית שתלווה את בעל העסק. יחד עם זאת, הוא יוצר גם מדדים ופרמטרים, על פיהם אפשר לבחון את קצב ההתקדמות של העסק.

ברגע שלומדים את כל מה שצריך, אז אפשר לדעת עם מה עובדים, מה יש ומה אין, מה היתרונות היחסיים והמוחלטים של העסק, וכיצד אפשר לגשת לתהליכי עבודה שונים. בצורה כזו הרבה יותר פשוט ונוח לספק ייעוץ ועזרה שיכולים להתאים ספציפית לבעל העסק. בין אם זה על פי צרכיו ובין אם זה על פי התנאים של העסק.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הגדלת אשראי: הלוואה או מסגרת?
כל מי שנכנס לאתר האינטרנט של הבנק שלו, קיבל בוודאי לפחות פעם אחת הצעה להגדיל את מסגרת האשראי...
קרא עוד »
דצמ 10, 2019
רחמים שקלים – כך הוא ממליץ לקנות נכס
חושבים לקנות דירה חדשה ותהיו מעוניינים להיות בטוחים כי אתם עושים זאת נכון? כדי שכך באמת יהיה, רצוי...
קרא עוד »
אפר 30, 2022
כמה עולה הרכב לקבלת פנים? ובמה זה תלוי?
אתם עומדים להתחתן ממש עוד כמה חודשים ואתם מתכננים עכשיו את האירוע? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות כל...
קרא עוד »
אוג 16, 2020