למה חשוב לקחת יועץ פיננסי?

יועץ פיננסי

תהליכים פיננסים שאנחנו צריכים לעבור, באופן אישי או עסקי, הם לא תמיד פשוטים, אך יש להם השפעה מרחיקת לכת על היכולת שלנו להתנהל מבחינה כלכלית, בין אם מדובר על התנהלות שוטפת או התנהלות ארוכת טווח, עם השפעות על העתיד. לכן חשוב להיעזר באיש מקצוע שיכול לעזור לנו

כיצד יועץ פיננסי יכול לעזור לנו?

תכנון קצר וארוך טווח

ליועץ פיננסי מנוסה יש חשיבות רבה בכל הקשור לתהליכי תכנון, כאלה שיכולים להשפיע על טווח הזמן הקצר, קרי תקופה של שבועות או חודשים וכן על טווחי זמן ארוכים, קרי, תוכניות חסכון, קופות גמל וכדומה.

הבנה של התחום

אחת הבעיות שאנשים מתמודדים איתה בכל הקשור לשוק הפיננסי, היא חוסר יכולת להתמודד עם מושגים שקשורים לתחום. דברים שיכולים להשפיע עליהם אך הם אינם יודעים בדיוק למה כל מושג מתייחס, למה הוא קשור ואיך הוא משפיע עלינו. יועץ פיננסי יכול לספק לנו את המידע הרלוונטי בנשוא.

בחירת תוכניות ומסלולים

אם למשל אנחנו מחליטים לפתוח תוכנית חסכון, חשוב מאוד להכיר את התוכניות השונות, להכיר את ההבדלים בין הריביות ועוד. כל דבר קטן יכול להשפיע עלינו כך או אחרת. לכן, חשוב מאוד שאנחנו ניעזר ביועץ פיננסי אשר יכול לספק לנו את כל המידע הרלוונטי, האקטואלי בנושא.

חישובים

הכוונה היא לא לחישוב סטנדרטי שאנחנו יכולים לעשות בכל מחשבון, אלא בחישובים מורכבים שיכולים ללמד אותנו, כיצד זה ישפיע עלינו בעתיד. למשל, חישובים של ריביות, קרנות ועוד. אנחנו צריכים לזכור, כל צעד שאנחנו בוחרים לנקוט היום, יש לו משמעות רבה על העתיד שלנו.

יכולת עמידה מול גורמים שונים

הרבה פעמים יועצים פיננסים ידעו לספק לנו את המידע, כיצד לעמוד מול גורמים שונים, בנקאים או מנהלי תיקים. בשביל לדעת מה לומר ואילו מנופי לחץ יש לנו.

עושים את הבחירה הנכונה

מן הסתם, בשביל שנוכל להפיק תועלת מרבית מהיועץ שלנו, הרי שאנחנו צריכים לדעת באיזה יועץ פיננסי לבחור. עלינו לקבוע פרמטרים שמבוססים על ניסיון, מקצועיות, אמינות ויכולות אישיות, בשביל לבחור את היועץ שיתאים לנו.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרי פליטה – במה מדובר?
היתרי פליטה הם סוג של מערכת סחר בפליטות. הם נועדו להפחית את פליטת גזי חממה. היתרי פליטה משמשים לרוב...
קרא עוד »
ספט 12, 2022
מה העונש הצפוי על גניבה ממעביד
העונשים בגין גניבה ממעביד, יכולים לנוע בין גניבה "קטנה" לגניבה גדולה וחמורה - כאשר מספר גורמים נכנסים...
קרא עוד »
יול 27, 2020
חשיפת היתרונות הנסתרים של קורס מסחר בשוק ההון
כמומחה מוביל בעולם המסחר בבורסה, אני כאן כדי לחשוף ארבעה יתרונות משמעותיים אך לעתים קרובות מתעלמים...
קרא עוד »
ינו 24, 2024