מה צריך להביא בחשבון בעת רכישת משרד?

מה צריך להביא בחשבון בעת רכישת משרד?

רכישת משרד הוא פרויקט רחב היקף הכולל התרוצצויות רבות, שיפוצים, הכנות ועוד. לאחר הכניסה למשרד חשוב לקבוע דרכים כדי לשמור על התחזוקה השוטפת לאורך כל השנה והדרך הנוחה והמומלצת לכך היא הטלת המשימות הללו על חברה מקצועית לניהול נכסים המתמחה בכך.

תחזוקה של חברת ניהול 

חברות ניהול ואחזקת מבנים העוסקות בתחזוקת משרדים מטפלות בכל המעטפת בהתאם לסיכום עם בעלי המשרד ולצורך שלו. מרגע שהדברים סוכמו, בעל הנכס רגוע שהכול יתנהל כראוי.

תחומי הפעילות כוללים ניקיון יסודי של המשרד על כל אגפיו וחדריו, ריצוף, פרקט, חלונות, דלתות, חדר האוכל, המטבח והציוד בו כמו מקרר ומיקרוגל, חדרי הישיבות והשירותים.

החברה מסכמת עם הנהלת המשרד מה התדירות הנדרשת של הניקיון לדוגמה אחת ליום, פעמיים בשבוע וכו'. כמו כן, מתואמת שעת הניקיון. במשרדים רבים זה קורה במהלך הבוקר, אחרים מעדיפים שעובדי הניקיון יגיעו אחר הצהריים לאחר שרוב העובדים עזבו ויש גם כאלה המבקשים שהניקיון יבוצע בשעות הבוקר המוקדמות וכך כשהעובדים מגיעים לעבודה הם ייהנו מחדרים נקיים וריחניים.

מעבר לכך, החברה מטפלת בתחזוקה של השטחים המשותפים כמו ניקיון הלובי, הצבת שומר בכניסה החלפת נורות, תחזוקה בהתאם לצורך של הצנרת, מיזוג, מעליות, מערכות חשמל ועוד.

קראו גם על ניהול נכסים מסחריים.

ראש שקט בתחזוקת הנכס 

חברה לניהול נכסים מטפלת במשרדים רבים ולכן הכול מתנהל בהתאם לכללים שסיגלה לעצמה. עבודות שונות של תחזוקה מונעת נערכות מעת לעת בהתאם ללח הזמנים שתואם מראש. במקרה של תקלות שונות, הם אלה שאחראים על תיאום ההגעה של אנשי המקצוע לצורך בדיקת המקום. חברת הניהול מסכמת עם גורמי החוץ את העלויות השונות של כל אחד מהטיפולים ולאחר מכן גם דואגת להעביר תשלומים לכל אחד מהם, על פי הסכום ומועד התשלום שנקבע מראש.

אנשי התחזוקה נמצאים תמיד עם היד על הדופק, ערים לכל תרחיש ומטפלים בכל נושא באופן מידי כדי לא ליצור הידרדרות. התנהלות זו מאפשרת לבעל הנכס להתמקד בעבודתו כשהוא רגוע שכל המעטפת מנוהלת כראוי על ידי אנשי התחזוקה בשקיפות מלאה. 

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירותי נוטריון – במה מדובר?
שירותי נוטריון הופכים פופולריים יותר ויותר. יש הרבה נוחות בשימוש בשירותים אלה כאשר אתה צריך לחתום על...
קרא עוד »
פבר 23, 2023
אימוני כושר לנשים, רק בריאות תצא לך מזה
כושר הוא אחד מכישורי החיים החשובים ביותר לנשים. זה חיוני לבריאותם הפיזית והנפשית. נשים צריכות להיות...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
נתוני אשראי שליליים
רוב האזרחים בארץ אינם מודעים לכך, אך למעשה כדאי לדעת כי כל המידע הפיננסי של כל אזרח ואזרח נאסף ומעובד...
קרא עוד »
אוג 24, 2020