3 מדינות שלא חשבתם להשקיע בהן

3 מדינות שלא חשבתם להשקיע בהן

כל מי שגר בישראל, יודע שכדי לקנות בית או דירה באזור שאינו שכוח אל – יש לחסוך עשרות משכורות, לחסוך כסף עבור הון התחלתי לקבלת משכנתא ולאחר מכן לעבוד בפרך עד גיל הפרישה (ואף יותר!) כדי להחזיר לבנק את סכום המשכנתא, כולל הריביות שנוספו איליו.

ובכן, זהו מצב בלתי נסבל! שגורם לרבים מהישראלים לחפש אפיקים להשקעה בחו"ל. מעבר לים, ניתן למצוא מגוון רחב של דירות ומבנים, חניות ומבנים ציבוריים, שכדאי להשקיע בהם – בין אם מדובר בחניון גדול ועד דיור מוגן בחו"ל. לכן רבים מחפשים אחר השקעה מעבר לים. אבל באיזה מדינות כדאי להשקיע? לחצו כאן לקריאה נוספת בנושא, או  המשיכו אל רשימה של 3 מדינות שבטוח שלא לקחתם בחשבון:

גיאורגיה

אחד היעדים האטרקטיביים להשקעה, הוא גיאורגיה. יעד זה כולל מדינה קטנה יחסית ואטרקטיבית מכול הבחינות. כיום רבים משקיעים בנדל"ן באוזרים כמו בתומאי, עיר קיט מקסימה שנמצאת בינות לחופי הים השחור. מי שיבחר בגיאורגיה ייהנה מדירות להשקעה בעיצוב חכם עם מרפסות פונות לים והשקעה בדירות נופש עם תשואות גבוהות. דירה בגיאורגיה או כול השקעה אחרת במקום זה יניבו רווחים נאים בעיקר משום שגיאורגיה (הלוא היא גרוזיה) הפכה ליעד מוביל בתיירות, במגורים ובחיים הטובים.

יוון

כן יוון, מדינה ים תיכונית שנמצאת במרחק שעת טיסה של שעה וחצי בלבד מישראל. המדינה מציעה השקעות נדלן משתלמות במיוחד! ביוון אפשר לרכוש דירות במיקום מרכזי בעלות של 70 אלף אירו בממוצע, תוך קבלת תשואות גבוהות של שכירות חודשית במחיר גבוה הרבה ממחיר ההשקעה. המיקום הקרוב, התיירות הענפה, הסטודנטים והמשפחות שמחפשות דיור במקום – יעניקו לכם השקעה משתלמת במיוחד.

אנגליה

גם אנגליה שנחשבת מדינה שבה הכול יקר יותר, נחשבת משתלמת עבור השקעה לישראלים, משום שמחיר הדיור אינו גבוה ביחס לישראל או למדינות אירופאיות אחרות. השקעה בדירות להשכרה, בדירות של דיור מוגן, השקעה בחניה באנגליה, ביחידות מלונאיות ובשאר אפיקים: יקנו לכם משכורת חודשית קבועה, פנסיה טובה ורווחים מעולים בטווח הארוך והקצר. לכן חשוב להתייעץ עם יועצים בתחום ההשקעות כדי לבחור את אפיק ההשקעה הנכון ביותר לכם ולתקציב שלכם.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דוד בן הרוש ועיריית יבנה – איך מנהלים עיר בצמיחה
דוד בן הרוש הצליח להגיע להצלחות רבות בחייו והוא נחשב לראש עיריית יבנה אשר הצליח להקפיץ את העיר קדימה...
קרא עוד »
מאי 20, 2021
תובנות לעיצוב הזמנות לאירועים מוצלח
עיצוב הזמנה לאירוע הוא היבט קריטי בתכנון האירוע, לעתים קרובות נותן את הטון לכל האירוע. כנקודת המגע...
קרא עוד »
ינו 06, 2024
ניהול תזרים מזומנים בימי קורונה: איך עושים את זה?
משבר הקורונה שינה את פני העולם כולו מקצה לקצה ואין ספק שאחת הפגיעות הקשות ביותר היו בתחום הכלכלי....
קרא עוד »
דצמ 27, 2020