רולקס – הבחירה של מטפסי האוורסט

רולקס

המטפסים הראשונים על האוורסט, אדמונס הילרי וטנזינג, עשו שימוש בשעוני רולקס במהלך הטיפוס שלהם אל ההר. הם בחרו דווקא ביצרן הזה מסיבה אחת פשוטה. רולקס יודעת לייצר שעונים תוך כדי שהיא שמה דגש מרכזי על איכות, יוקרה ודיוק בתנאי קיצון. החברה תחילה כיוונה למשתמשים שעושים שימוש בשעונים בתנאי קיצון, ובהתאם לכך יצרה את השעונים שלה כך שיעמדו בתנאים אלו.

שעוני רולקס – מתאימים לתנאי קיצון

כפי שנאמר, השעונים של רולקס נוצרו תוך כדי שהיצרן עשה מאמצים להתאים אותם לשלל תנאי קיצון שונים. כתוצאה מכך השעונים מסוגלים להתאים לצלילה בעומק משמעותי, צניחה, טיסה וטיפוס על הרים. השעונים מסוגלים להתמודד בתנאי הקיצון הללו ולהורות בצורה המדויקת ביותר על השעה בכל רגע נתון. רולקס הייתה הראשונה ששמה דגש על האספקט הזה. בחרו שעון רולקס בקטלוג של שניידר תכשיטים ושעונים.

היצרן הראשון עם כרונומטר בשעון יד

עניין נוסף שנרצה להזכיר בכל הנוגע אל שעוני רולקס זה עצם כך שמדובר בשעונים הראשונים עם כרונומטר. השעונים של היצרן הזה אפשרו לטייסים, צוללים ואנשים אחרים בתנאי קיצור להיחשף למחוגות נוספות ולקרוא על לוח השעות פרטים נוספים שהיו מאוד חיוניים עבורם. דבר זה הועיל רבות להפיכת רולקס למותג מהמוצלחים ביותר בעולם, כאשר הוא דורג בין 100 המותגים החזקים ביותר והסיבות מובנות.

שעונים שהופכים לפריטי אספנים

חלק מהשעונים של רולקס, כדוגמת דגם דייטונה, הופכים לשעוני אספנים. הסיבה לכך זה עצם היותם מופיעים בסרטים ומאוזכרים תרבותית. פול ניומן עשה שימוש בשעון דייטונה וכך מאוחר יותר הדגם נקרא על שמו והפך לפריט חובה בעבור כל אספן רולקס. לצד זאת ישנם דגמים נוספים של החברה, כמו אויסטר, בו עשה שימוש ג׳יימס בונד והדבר הפך את השעון למאוד נחשק.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרמת כוסית לטו בשבט במשרד – כל מה שאתם צריכים
כל עוד מדובר על הרמת כוסית במשרד, מגשי האירוח יהיו בגדר בחירה מעולה! מגשי אירוח הם חלק חיוני מתעשיית...
קרא עוד »
פבר 13, 2023
חינוך מוצלח
חינוך הוא תהליך לכל החיים ואחד הדברים הכי חשובים בחיים. חינוך מוצלח עוסק לא רק בהשגת הצלחה אקדמית אלא...
קרא עוד »
נוב 19, 2022
איך תדעו אם המלונה של הכלב נוחה לו?
מלונה נוחה חיונית לרווחת הכלב שלך, בין אם זה ארגז זמני או מקלט חיצוני קבוע. להלן סימנים שיעזרו לך...
קרא עוד »
אוק 09, 2023