איך תכינו את עצמכם נפשית לפני הניתוח?

ניתוח הוא תהליך פולשני ובעל משמעות עצומה. ככל שאנחנו מודעים יותר לעניין כך אנחנו מתמודדים עם חששות ואולי גם עם חרדות. איך תתבצע ההרדמה? האם הפעולה תצליח? איך נרגיש כאשר נתעורר? כל אלו שאלות שרצות בראש ומאתגרות אותנו מול מתח אמיתי. לכן חשוב מאוד שכל מטופל יכין את עצמו לקראת הניתוח. ולא מדובר רק על הכנה טכנית או רפואית, אלא על הכנה נפשית.

להגיע רגועים לניתוח

חשוב מאוד להגיע רגועים לניתוח. השלווה של המטופל נחוצה וחששות שמנקרים בהחלט עלולים להעיק ולגרום לכך שהמטופל יגיע לניתוח עייף וחסר אנרגיה. דבר שכמובן לא תורם להצלחה של הטיפול. כל אחד יכול למצוא כלים עצמיים שירגיעו אותו. אלו מחשבות חיוביות על הניתוח, תקווה כי הוא אכן יצליח, ומחשבות על התוצאות הטובות שהוא יביא לאחר תקופת ההחלמה. מחשבות חיוביות בהחלט מועילות ומצליחות להשקיט את החששות שצובטים את הלב.

לקבל ליווי ותמיכה

כמו כן ניתן להיעזר בגורם חיצוני. הווי אומר לקבל חיזוק מבן משפחה או ידיד קרוב שיכול לעודד ולתמוך בכם לקראת הניתוח. כדאי מאוד שזה יהיה מישהו קרוב שמכיר אתכם היטב, והוא יודע איך לדבר אתכם בנימה שאכן ספק לכם גלולת הרגעה. כאשר בן משפחה או חבר מרגיע, משדר שאתם בוחרים נכון ועושים את הצעד המתאים ביותר – אתם יכולים להגיע שלווים יותר ליום הניתוח.

תמיכה ומענה לכל שאלה

בנוסף חשוב לקבל מענה לכל שאלה ותמיכה מהמנתח כמו למשל לפני התחלת ניתוח להקטנת חזה. כאשר הוא נמצא כאן למענכם, עונה על שאלות ומרגיע את החששות, אתם מגיעים רגועים ושלווים לניתוח. אתם מקבלים את מלא האינפורמציה ואת התחושה שאתם נמצאים בידיים טובות. הרגשה חשובה כל כך שעוזרת לכם לשמור על שלווה!

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לדעת על איתור חייבים?
נמצאים במצב שבו אתם רוצים לאתר חייבים, אך אין לכם את הכלים הדרושים על מנת לעשות זאת ביעילות? אל תציבו...
קרא עוד »
ינו 25, 2021
גיבוי בענן – כך תהיו בטוחים שהחומר שלכם בטוח
אם אתם רוצים שיהיה למחשב שלכם גיבוי, הגיע הזמן לגיבוי ענן. ישנם כמה סוגים אשר נכתוב בנושא זה של גיבוי...
קרא עוד »
ספט 22, 2021
דמויות רחוב למה זה טוב
ברחובותיהם של מרכזי הערים הגדולות בארץ  ניתן למצוא כמעט תמיד, בכל עונה בשעות העומס, אנשים המופיעים...
קרא עוד »
ינו 28, 2020