מחיר מחזור מצברים – יצאנו לבדוק

המחיר של סוללות ליתיום-יון עולה מדי שנה. הסיבה לכך היא שהטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן ונעשים בה שיפורים. עלות הסוללה ב-2014 הייתה בסביבות 0.25$ לקוט"ש, שהיווה זינוק עצום מה-0.13$ לקוט"ש שהיה ב-2010. יש שתי סיבות עיקריות לעלייה זו:

הסיבה הראשונה היא שחלה עלייה בכמות סוללות הליתיום-יון בשימוש ברחבי העולם וכן בגודלן, מה שמייקר אותן לייצור ולהובלה. הסיבה השנייה היא שחלה עלייה במספר הסוללות שנמצאות בשימוש ברחבי העולם, מה שאומר שהן נגישות יותר לצרכנים ולכן ניתן לקנות אותן בזול יותר מבעבר בגלל יתרונות לקנה מידה וניתן להשיג יתרונות לקנה מידה בקנייה בתפזורת כמויות במחירים נמוכים (בשל כלכלות). העליות הללו הובילו גם להפחתת עלויות הייצור עקב יתרונות גודל, מה שאומר שחברות יכולות למכור את מוצריהן במחירים זולים יותר מבעבר.

המחיר של מיחזור מצברים נקבע על ידי הממשלה ועומד כיום על משתנים שונים. עם זאת, ישנן חברות רבות שקבעו מחיר ללקוחות שלהן, ולכן חשוב להבין מה זה אומר.

כמה זה עולה לנו?

כלקוח, ייתכן ששאלת את ממחזר הסוללות שלך אם הם יכולים למכור לך סוללה רזרבית. ייתכן שהם לא יוכלו לעשות זאת מכיוון שהסוללות כבר אינן זולות והמחיר של סוללה חדשה בדרך כלל גבוה יותר ממחירה המשומשת.

אתה יכול לקנות סוללה משומשת באיביי או באמזון אבל אתה צריך לדעת שסוללות אלו הן לרוב מזויפות ועלולות להיות מסוכנות. אתה מעדיף לקנות אחד חדש ממרכז המחזור המקומי שלך כדי שלא תצטרך לדאוג לבריאות או לבטיחות שלך, נכון?

אבל אין דרך ללקוח רגיל כמוך לגלות אם הממחזר שלו לגיטימי או לא. הם לא רוצים לקוחות שמתלוננים על השירותים שלהם. והם גם לא רוצים לקוחות שמביאים סוללות מזויפות – הרבה אנשים עושים את זה! אז כשהחלטנו לבדוק אם לממחזרים סיניים יש בעיות כלשהן עם סוללות מזויפות, היינו צריכים עזרה מכמה עובדים במקומנו.

לקבלת הצעת מחיר >>>

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דרכים לקידום מכירות
קידום מכירות הפך להיות חלק מרכזי במחשבותיהם של בעלי עסקים רבים. השאלה איך אפשר להגדיל את קהל הלקוחות...
קרא עוד »
ינו 26, 2020
מהו הסכם מייסדים?
התפקיד של הסכם מייסדים הוא להגדיר את העמדה המשפטית של השותפים שמתכוונים לפתוח חברה בע״מ ביחד. ניסוח...
קרא עוד »
אפר 11, 2022
מחיר רואה חשבון
אם יש לכם רואה חשבון ואתם מחפשים אחד חדש או אם אתם עסק חדש אשר זקוק לרואה חשבון, אתם בוודאי תוהים מהו...
קרא עוד »
אוג 18, 2021