האם כריית ביטקוין פוגעת באנרגיה העולמית?

כריית ביטקוין

כל אדם החי בכוכב הלכת שלנו צריך להיות מוטרד ממצבו של כדור הארץ. אם אנחנו רוצים להשאיר לילדנו ולנכדינו כדור בר קיימא שניתן לחיות בו ללא חשש משריפות, הצפות ושאר פגעי מזג האוויר אנחנו חייבים לקחת את עצמנו בידיים. התחממות כדור הארץ היא אמתית והיא כאן וכבר עכשיו יותר חם בכדור הארץ מאשר בעבר. ללא ספק התחממות הכדור נובעת במידה רבה מפליטת הגזים של האנושות ומפעילה. בין היתר מדובר על גזים מבעלי חיים כמו כבשים או פרות אך בעיקר על מפעלים מזהמים אשר גומרים לפליטת גזים. המפעלים המזהמים ביותר בעולם הם ללא ספק תחנות הכוח ועל כן השאלה האם כריית ביטקוין פוגעת בכדור הארץ היא קריטית. ביטקוין למי שלא יודע נכרה באמצעות מחשבים ואלו כידוע צורכים חשמל ועל כן מבזבזים אנרגיה. אך כמות החשמל שהמחשבים הללו משתמשים בהם היא זעומה ועל כן ניתן לקבוע כי ביטקוין לא אחראי לפגיעה באנרגיה העולמית.

האם השקעה בביטקוין משתלמת?

לאחר שענינו על השאלה הזאת אנחנו חייבים לשאול שאלה לא פחות חשובה והיא האם כדאי לקנות ביטקוין כאמצעי השקעה? אם כן אתם חייבים להבין כי השקעה בביטקוין כלל לא בטוח שתשיג לכם את התשואה הרצויה וזהו משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון. אך לצד זאת אנחנו חייבים לציין כי קניית ביטקוין לא צריכה להיעשות בגלל השקעה זו אחרת אלא בגלל שזה פשוט מטבע העתיד. אתם חייבים להבין כי מאוד יכול להיות שעוד עשרים שנה כבר לא יהיה שקל, דולר או יורו וכל הקניות תיעשנה באמצעות ביטקוין ועל כן זוהי השקעה חכמה מאוד לקנות כיום את הביטוקין בשביל להשתמש בו בעתיד.

האם אפשר לקנות ביטקוין דרך הבנקים?

אז מהיכן ניתן לקנות ביטקוין? אם כן אתם צריכים להבין כי הבנקים לא מוכרים את הביטקוין ואי אפשר ללכת לכספומט השכונתי ולהוציא ביטקוין. לעומת זאת אם תיכנסו לאתר אינטרנט ייעודי למכירת ביטקוין תוכלו לקנות את המטבע בקלות וללא בעיות וזה יאפשר לכם לקנות כמה ביטקוין שאתם רוצים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו תקנון חברה בע"מ
כאשר רושמים חברה, יש דברים רבים כמובן שצריך לדאוג להם כבר מההתחלה לצורך הרישום ופתיחת החברה כדי לוודא...
קרא עוד »
ינו 10, 2023
יזמים? היכונו לשאלותיהם של המשקיעים
בתור יזמים צעירים ואנרגטיים יש לכם רעיון מטורף לדרך שבה אתם הולכים להפוך את העולם למקום טוב יותר. זה...
קרא עוד »
פבר 28, 2019
חתונות קטנות – הטרנדים החמים של 2018
כל אחד רוצה להתחתן בצורה היפה והמרשימה ביותר שיש. ההבנה היא כי החתונה תישאר לעד חרוטה בראשנו וזה אומר...
קרא עוד »
נוב 08, 2018