קידום אורגני – כמה זמן זה יכול לקחת עד שנראה תוצאות?

קידום אורגני

בעלי עסקים רבים פונים אל מקדמי אתרים מקצועיים כדי שידאגו להזניק את האתר שלהם כמה שיותר גבוה, וכך יקבלו חשיפה גדולה ואיכותית יותר כלפי כל אותם גולשים הנמצאים ברשת באופן יומיומי. קידום האתרים הנפוץ ביותר הוא קידום אתרים בגוגל, מכיוון שזהו מנוע החיפוש הפופולרי והשימושי ביותר כיום בקרב רובו הגדול של המשתמשים באינטרנט.

קידום אתרים בגוגל מתחלק לשתיים – קידום ממומן וקידום אורגני. ההבדל הוא בעלויות ובתוצאות הסופיות של כל קידום, כאשר הקידום הממומן מציע פרסום מודעות בתשלום ברחבי הרשת ואילו הקידום האורגני מתבצע ללא עלות (אם לא כוללים את שירותי הקידום שמבוצעים על ידי חברות קידום שונות).

בגלל העלויות הגבוהות של הקידום הממומן בגוגל, אתרים רבים בוחרים באופציה של קידום אתרים אורגני. אך בשונה מקידום ממומן, הקידום האורגני אינו מיידי ולוקח זמן ולעיתים אפילו יחסית הרבה זמן עד שרואים תוצאות בשטח.

קידום אורגני – לאט אבל בטוח

אז נכון שהקידום האורגני אינו דבר שקורה מהרגע להרגע כמו שיווק בפייסבוק, אך אפילו רומא לא נבנתה ביום אחד. וכמו כל דבר שבסופו של דבר יהיה מוצלח ואיכותי, צריך בעיקר הרבה סבלנות כדי לצפות בתוצאות הסופיות של פעולות הקידום. אין זה משנה אם בוחרים לבצע קידום אתר באופן עצמאי או דרך חברה לקידום אתרים, התוצאה תהיה זהה.

מדוע הקידום האורגני לוקח כל כך הרבה זמן?

ניתן לומר כי אין לכך תשובה וודאית. בסופו של דבר הגורם המכריע איך והיכן האתר יהיה מדורג הוא האלגוריתם של גוגל, המבצע סריקות של אתרים המופיעים ברשת בכל רגע נתון. כך שבאמצעות פעולות שיפור ואופטימיזציה של האתר, אלו הן פעולות הקידום (למדו לעומק בלינק https://seop.co.il/all-you-need-to-know-about-google-seo), ניתן לבסס את אמינות האתר כמה שיותר כלפי גוגל כך שבסופו של דבר הוא "ישתכנע" כי מגיע לאתר להיות בין תוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש שלו.

בסופו של דבר כדאי לזכור כי הקידום האורגני הוא כמו השקעה משתלמת לטווח הארוך. כך גם האתר זוכה להופיע במיקומים הראשונים, וגם הוא יהיה הרבה יותר איכותי ונגיש עבור הגולשים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפקת סרט תדמית באנימציה – איך לנצל את התקציב בצורה המקסימלית
הפקה מקצועית של כל סרטון מבוססת על שילוב בין אלמנטים שונים. הדבר נכון גם גבי הפקת סרט תדמית באנימציה....
קרא עוד »
נוב 21, 2021
ממונה קורונה לעסקים – להמנע מקנסות
עידן הקורונה סחף את כולנו למחוזות אחרים אשר לא הכרנו אותם עד כה. מי היה חולם לפני שנה שנעמוד בסיטואציה...
קרא עוד »
יול 09, 2020
תובנות לגבי מוצרי קודש לבתי כנסת: מציאת ההתאמה הנכונה
בחירת מוצרי הקודש המתאימים לבתי הכנסת הינה תהליך בעל ניואנסים הכוללת הבנת הצרכים והערכים של הקהילה....
קרא עוד »
ינו 24, 2024