איך יודעים שיש מולנו יהלום אמיתי?

איך יודעים שיש מולנו יהלום אמיתי?

מי שרוצה לרכוש טבעת נישואין, או עגילי יהלום, שרשרת עם תליון יוקרתי, צמיד טניס ועוד – רוצה לדעת כי התכשיט שיבחר, הוא בעצם כזה שיש בו יהלום אמיתי. כיום, בעולם עיצוב מתקדם – ישנן אבני חן ושאר חומרים שיוצרים תכשיטים שנראים משל הם משובצים ביהלומים אמיתיים. לכן חשוב לדעת לזהות יהלום. אז כיצד יודעים כי מדובר בדבר האמיתי? הנה כמה טיפים לזיהוי באדיבות מאור תכשיטים (http://www.mjm.co.il/):

תעודה גמולוגית

אחת האסמכתאות לכך שרכשתם תכשיט עם יהלום אמיתי, תגיע לידי ביטוי בקבלת תעודה גמולוגית. תעודה זאת מלווה רק יהלומים אמיתיים והיא מפרטת את פרטי היהלום, כגון: צלילות, גודל, משקל, חיתוך הפאות, צבע ושאר פרטים שמי שייצר את היהלום – יודע. התעודה חייבת להיות מאושרת ולעמוד בסטנדרטיים בינלאומיים! לכן יש לבחון את התעודה ואת האותנטיות שלה. בכך תדעו שגם האבן שאתם בוחרים אמיתית ועומדת בכל הסטנדרטיים והקריטריונים הבינלאומיים. 

ברק היהלום

כידוע, יהלומים הם מחצב טבע נדיר שלאחר ליטוש: הופכים לאבן יוקרתית ונוצצת. כדי לבחון את האמיתות של היהלום, יש לבחון אותו תחת זכוכית מגדלת ולאחר מכן מול האור. אם היהלום אמיתי – תראו ניצוץ בולט של צבעי קשת או צבעים אחרים. חשוב לדעת כי יהלומים אינם שקופים בדרך כלל, משום שהם חייבים להיות בעלי 52 פאות. אם היהלום שקוף וניתן לראות דרכו – ייתכן שהוא מזויף. 

זכוכית מגדלת

כדי לבחון את המקוריות של האבן, רבים פונים לצורף מקצועי. צורף יוכל לוודא את האותנטיות של יהלום, זאת באמצעות זכוכית מגדלת שתציג בועות, נקודות ושאר אלמנטים שמעידים על  כך שמדובר במחצב טבעי. אם אתם רוצים לרכוש יהלומים אמיתיים, פנו אל חנויות מוכרות ומוסמכות. 

חשוב לדעת!

כיום אפשר לרכוש תכשיטים באינטרנט ובכך להשוות מחירים של יהלומים. עם זאת, יש לוודא כי החנות מציעה זהב ויהלומים אמיתיים – ובכך להנות מתכשיטים במחיר נוח יותר. 

התעניינו לגבי תכשיטי יהלומים בהתאמה אישית!

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פינוי בתים בראשון לציון – הגיע הזמן לעשות את זה נכון
פינוי תכולת בתים בראשון לציון, או בכל מקום אחר, עשויה להיות משימה מאתגרת, אך חשוב לגשת אליה בזהירות...
קרא עוד »
אוק 04, 2023
טסטרים בשמים – עולם של ניחוחות בבקבוקים קטנים
עולם הניחוחות הוא עולם שובה לב, מלא במגוון של ריחות שיכולים להעביר אותנו למקומות שונים ולעורר מגוון...
קרא עוד »
אוג 19, 2023
מה התפקיד של סמנכ"ל כספים חיצוני
סמנכ"ל כספים חיצוני מסייע בגיבוש האסטרטגיה הכלכלית של החברה, תוך כדי שהוא אחראי על תחום הכספים...
קרא עוד »
מאי 01, 2021